Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Sterren
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1914
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 16:18

Wat zal ik doen???

He iedereen ;)

Over een paar weken komt de Sims 3 Supersnelle Accessoires uit, en ik twijfel of ik hem zal kopen en Late Night voor Kerstmis vraag ;) Of zal ik het andersom doen??

EDIT: Dankjewel, ik heb mijn keuze gemaakt ;)

Laatst gewijzigd door Sterren op do 19 aug 2010, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat zal ik doen???

@ tessie: jaaa ik zie het :lol
@ annelita: downloaden mag niet. Eigenlijk ben je dan gewoon een dief. We mogen en gaan je ook niet helpen om een illegale downloadsite te vinden ;)
ik raad downloaden zowiezo af, je weet nooit wat voor virussen je meekrijgt. meestal duurt het downloaden uren en uiteindelijk doet hij het helemaal niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
332
Lid geworden op:
za 22 mei 2010, 20:41

Re: Wat zal ik doen???

:mad wie doet er nou downloaden dan ben je gewooooooon zo oncool ok een keertje mag wel
maar van die grote spelen zoals sims 3, 2, 1 en rollercoaster en simcity en weet ik veel nog meer. dat doe je gewoon niet die mensen hebben bijna een jaar aan een spel gewerkt....
als jij bijna een jaar aan iets zou werken dan zou je er toch ook geld voor vragen dan vindt je het ook niet leuk als mensen het achter je rug om stiekem gratis ergens vanaf halen dan heb je eigenlijk alles voor niks gedaan. toch???? :blink
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat zal ik doen???

^ Ik download ook wel liedjes hoor, maar aangezien er nu zo veel site's en programma's zijn om gratis muziek te downloaden vergeet ik wel eens dat het eigenlijk illegaal is. Trouwens, in muziek zitten geen bugs xd
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie