Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

Xelles schreef:
Miss_Darkie schreef: Misschien hadden ze beter even gewacht met een nieuw pakket uit te brengen en zouden ze misschien beter eerst ervoor zorgen dat de mensen hun spellen tegoei werken?
Niet nog eens zo'n patch waarvan je spel helemaal plat ligt...denk dat véél mensen dit willen maarja :)
Dan hadden ze beter deze uitbreiding uit kunnen brengen :lol :

Afbeelding
Met dan aan Simprograms

hahahaha schitterend die logo
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

JustMyLife schreef:Nou ik bedank...

Knap dat er zoveel opties zijn voor leuke accesoirespakketten, maar ze toch iets anders weten te vinden :).

Helemaal mee eens.
Om maar eens een voorbeeld te noemen, ik mis de beestjes ook.

@Xelles: cool expansionpack :thumbsup wanneer komt ie :applaus
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
laffie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
do 01 apr 2010, 18:35

Re: Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

het is idd echt een vreselijke naam ):, ze hadden het gewoon fastlane moeten laten, we hebben toch al zoveel woorden uit het engels.

@Xelles: OMG XD hijs echt geniaaal :D

ik snap ook niet waarom ze iets met auto's enzo maken, misschien als er meer plaatjes zijn dat ik het kan overwegen. Maar zodra ik met reviews zie dat het weer een spel van 4gb is, waarbij het grootste deel updates is, dan ga ik hem niet kopen en dan zal ik ook nooit meer een accessoire pakket kopen :P maar alleen nog maar downloaden xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gtaboy107
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
123
Lid geworden op:
ma 31 mei 2010, 19:20

Re: Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

TenerifeTerreur schreef:
hiki schreef:De Sims 3 Supersnelle Accessoires is nog niet eens zo slecht: Die Sims 3: Gib Gas-Accessoires is het in het Duits. Dat is pas een slechte naam ... De Sims 3 geven / geeft gas ...

:blink

waarom doet de duitste naam mij denken aan de WO II ?? :twisted
:lol

Dit is waarschijnlijk de allereerste accessoires pack die ik koop. Vind deze wel leuk, en ik heb er nog nooit eentje gehad of als piraatje het binnen gehaald.
Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

wat meer info

Schakel het leven van je Sims in een hogere versnelling met 'De Sims 3 Supersnelle Accessoires'. Voor het eerst in een accessoire-pakket kun je je Sims vier op auto's gebaseerde lifestyles geven, inclusief nieuwe auto's, interieur, decor en kleding in stijl!

Gaan jouw Sims door het leven als snelheidsmaniakken? Of gaan ze toeren in een klassieke luxewagen met een open dak? Komen ze in opstand in petticoats en stoere rockkleding? Of kiezen ze voor een leven vol intriges in spionnenstijl, met sexy kleding en dure wagens? Waar je ook voor kiest, met 'De Sims 3 Supersnelle Accessoires' beleven je Sims een groots avontuur!

Geef je Sims de auto's waar ze altijd van hebben gedroomd, met bijbehorende lifestyle in 'De Sims 3 Supersnelle Accessoires'. Geniet van vier totaal nieuwe kledingstijlen, interieuren en auto's: Racing, Intrigue, Rock en Classic Luxury. Maak de ultieme garage voor de professionele racewagen of hot-rod van je Sim of richt het huis van je Sim in met de luxe accessoires die perfect passen bij de nieuwe auto!

'De Sims 3 Supersnelle Accessoires' brengt mobiliteit en stijl naar het leven van je geliefde Sims!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie