Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

Afbeelding

Afbeelding
Riemen vast…De Sims 3 Supersnelle Accessoires komt eraan!

Doe je gordel om en zet je schrap…dit wordt een wilde rit! Deze herfst brengt de Sims studio het nieuwe accessoirespakket De Sims 3 Supersnelle Accessoires uit.

De Sims 3 Supersnelle Accessoires is het eerste accessoirespakket waarbij je Sims ook een aantal gloed nieuwe wagens tot hun beschikking krijgen! Met dit uitbreidingspakket kun je kiezen uit verschillende lifestyle opties: racing, intrige, rockabilly en klassieke luxe. Elk van deze stijlen biedt unieke items om je Sim uit te rusten met de nieuwste mode, meubelaccessoires en voertuigen.

Bouw de ultieme garage om je scheurijzer, professionele racewagen of zelfs motorfiets te stallen. Zo kun je ze bijvoorbeeld een racepak met sponsorlabels, muurtekens in neonverlichting, werktafels, gereedschapskisten en nog veel meer geven!

Bezorg je Sims de bolide van hun dromen en de levensstijl die erbij past. Met De Sims 3 Supersnelle Accessoires creëer je de ultieme ervaring voor de autofreak die altijd al in je zat.
:applaus
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

Het boeit me tot nu toe nog niet echt, misschien als er meer plaatjes komen ofzo, maar tot nu toe hebben ze me nog niet meegekregen.

Overal word gehoopt dat het beter word dan Sims 3 Luxe, maar voor mij was dit al een héél mooi pakket waar ik zéér veel gebruik van maak, dus ik vrees ervoor dat 'Supersnelle' (domme naam...) het gaat overtreffen voor mij.

Misschien hadden ze beter even gewacht met een nieuw pakket uit te brengen en zouden ze misschien beter eerst ervoor zorgen dat de mensen hun spellen tegoei werken?
Niet nog eens zo'n patch waarvan je spel helemaal plat ligt...denk dat véél mensen dit willen maarja :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Officiële aankondiging De Sims 3 Supersnelle Accessoires

Miss_Darkie schreef: Misschien hadden ze beter even gewacht met een nieuw pakket uit te brengen en zouden ze misschien beter eerst ervoor zorgen dat de mensen hun spellen tegoei werken?
Niet nog eens zo'n patch waarvan je spel helemaal plat ligt...denk dat véél mensen dit willen maarja :)
Dan hadden ze beter deze uitbreiding uit kunnen brengen :lol :

Afbeelding
Met dan aan Simprograms
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie