Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

De Sims 3 Fast Lane is er op donderdag 9 september 2010

Uit een doorgaans zeer betrouwbare bron kunnen we melden dat voor de Benelux de release datum voor het tweede accessoires pakket voor De Sims 3 op donderdag 9 september 2010 staat en niet op 14 september 2010 zoals we eerder hebben gemeld.

Uiteraard blijft deze release datum onder voorbehoud: een officiële bevestiging is er nog niet. Ook is er verder nog niets bekend over de inhoud van De Sims 3 Fast Lane.
Afbeelding
simmer
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 17:44

Re: De Sims 3 Fast Lane is er op donderdag 9 september 2010

Fast lane.. is de vertaling daarvan ongeveer snel weg? :?
(niet goed engels :$ )

Als dat is, dan snelle weg van het leven misschien ;D
Accessoires die je leven versnellen? (niet van leeftijd :lol )

Dus snellere trappen zoals roltrappen en liften.
Autos die nog sneller gaan, fietsen, nog iemand ideetjes? :D

edit: 10 berichtjes, is dat niet een mijlsteen? :lol
- Simmertje :D
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: De Sims 3 Fast Lane is er op donderdag 9 september 2010

Haha, jaa indd. Maar wel raar, je kunt allemaal verschillende kanten op, en ze laten ons maar lekker in spanning :'( Noujaa, niet helemaal... Want volgensmij is iedereen aan het Ambitieën.... Haha!! BTW, ik ben hem aan het downloaden, ik weet t. Het is niet goed, maar ik wil het ook maar eens proberen :P
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: De Sims 3 Fast Lane is er op donderdag 9 september 2010

ik zocht het op via google en vond dat er een serie bestond me die naam (http://en.wikipedia.org/wiki/Fastlane_%28TV_series%29), kan er natuurlijk niets mee te maken hebben.


verder vond ik een definitie (wel in eng)
fast lane
n. Informal
A reckless, self-indulgent, and free-spending sphere of activity, often involving dissipation: "the culinary fast lane ... where sea urchins and arugula salads flourish" (Boston Globe).
fast-lane (fstln) adj.

fast lane
n
1. (Engineering / Automotive Engineering) the outside lane on a motorway or dual carriageway for vehicles overtaking or travelling at high speed
2. Informal the quickest but most competitive route to success

Noun 1. fast lane - a hectic and pressured lifestyle often characterized by recklessness or dissipation; "life in fashion's fast lane has taught her a lot"
life style, life-style, lifestyle, modus vivendi - a manner of living that reflects the person's values and attitudes
2. fast lane - the traffic lane for vehicles that are moving rapidly
traffic lane - a lane of a main road that is defined by painted lines; "that car is in the wrong traffic lane"
slow lane - the traffic lane for vehicles that are moving slowly
Gebruikersavatar
MariskaAmy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
147
Lid geworden op:
do 03 jun 2010, 00:37

Re: De Sims 3 Fast Lane is er op donderdag 9 september 2010

In het engels is Fast Lane in deze context bedoeld als:
reckless, self-indulgent, and free-spending sphere of activity.

Sorry red star, heb even je post gepikt om het duidelijk te maken ;)

Living in the fast lane wil dus eigenlijk zeggen dat alles je goed afgaat en je nergens echt op hoeft te letten. Je zou het kunnen vertalen als Roekeloos Leven, al is er niet echt een vertaling voor. Je kunt het vergelijken met het leven op de snelweg, als je altijd snel gaat, zit er een hoop adrenaline in je bloed, en is er altijd gevaar, omdat alles snel aan je voorbij gaat. Dit bedoeling ze met fast lane, het heeft dus niks met de autoweg te maken, het is een verwijzing naar het gevaar van leven in datzelfde tempo.
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: De Sims 3 Fast Lane is er op donderdag 9 september 2010

geen probleem hoor, ik had die dingen ook gepikt van een site :p


vraag me alleen nog af hoe ze het gaan vertalen in't spel, kan nog zo veel zijn eigenlijk, de meeste dingen die ik kan bedenken geven interactie erbij en dat is normaal niet bij een stuff pack

denk dat ze het erom gedaan hebben me die naam, mensen maar een beetje laten speculeren, ze zullen wel lol hebben erin
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Sims 3 Fast Lane is er op donderdag 9 september 2010

hiki schreef:Uit een doorgaans zeer betrouwbare bron kunnen we melden dat voor de Benelux de release datum voor het tweede accessoires pakket voor De Sims 3 op donderdag 9 september 2010 staat en niet op 14 september 2010 zoals we eerder hebben gemeld.

Uiteraard blijft deze release datum onder voorbehoud: een officiële bevestiging is er nog niet. Ook is er verder nog niets bekend over de inhoud van De Sims 3 Fast Lane.
Mijn verjaardag xD xD xD xD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie