Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Film Accessoires?

Een nieuwe stad? Bij een accesoirespakket? :huh

Gaat dat niet over een nieuwe store wereld ofzo? Want een nieuwe stad lijkt met wel heel onwaarschijnlijk...

Maar dit is echt een pakket voor mij! Ik vind het heerlijk om mijn Sims uit te dossen in de vreemdste kledij (Katy Perry pakt uit... :fluit ) en dit is een goede aansluiter! Kan niet wachten! :P
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Film Accessoires?

Ik koop oorspronkelijk nooit uitbreidingen (ben ik na sims 2 mee gestopt, werd niet meer bij te benen voor me) maar deze... Kon wel eens een uitzondering gaan vormen. Maar ik moet even zien. Tenslotte komt er ook nog een uitbreidingspakket aan en ik moet ook wat opzij zetten voor Sims 4 volgend jaar...

Maar lijkt me wel leuk, ik denk dat ik even wacht tot anderen hem hebben, dan kijk ik wat het allemaal zoal behelst en mogelijk dat ik dan alsnog overstag ga... Superrrrrsimssss... Wie wil dát nou niet?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Film Accessoires?

maxxie03 schreef:Ik ben benieuwd naar de nieuwe stad alleen de dingen waarin ik ben geïnteresseerd krijg je alleen op Origin... Sorry EA waarschijnlijk leen ik het spel...
Je kan de accessoirepakketten en uitbreidingen toch ook gewoon in de winkel kopen? Ook deze is gewoon in de winkel te koop. En je bent toch ook wel geïnteresseerd in de uitbreidingen of Accessoirepakketten zelf?

Ik koop hem denk ik om de collectie compleet te maken. En mij spreekt het westernthema eigenlijk het meeste aan.

Weergave- en sorteeropties