Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

128 berichten • Pagina 1 van 7

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ja, ik heb hem. Ik vind het wel een gaaf accesiorespakket. Beetje weinig. De kleding vind ik niet mooi. De haren zijn geweldig :love
De meubels zijn mooi, maar het zijn er wel weinig. De 3 voorwerpen zijn ook wel wreed!

En ik heb 1000 simpoints
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic

Dank je Klaas. Dat vind ik nu zo mooi aan Sims 3. Die kleine extra dingetjes die het zo veel verder ontwikkeld maken dan de vorige versies. Led-lampen :thumbsup En die lampjes in het bed :thumbsup Ziet er zo goed uit allemaal.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic

Hey Sim-Fans! Ik heb zo'n 2 uurtjes geleden luxe accessoires geinstalleerd en het werk goed!
Ik heb nog geen bug, probleem of andere rare dingen gezien! :thumbsup Gelukkig maar want ik geloof dat iedereen toch echt begint de balen van de fouten van EA. Ik hoop dat dit nu tot het verleden hoort maar ja EA kennende!
Mijn eerste indruk is goed van deze uitbreiding er zitten echt gave dingen in o.a. het aquarium, de gitaar met versterker (waanzinnig geluid) :thumbup , en natuurlijk het trainingsapparaat! één minpuntje dat zijn de kapsels, die zijn echt verschikkelijk! :cursing maar ja smaken verschillen, gelukkig maar! :scared
Een dag zonder Sims is.....
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic

Ook ik heb geen bugs. En als ik jou was zo ik je game maar snel registreren. Je krijgt een namelijk 1000 simpoints bij (wat niet de bedoeling was) en misschien gaan ze het oplossen.

Ik vind de kapsels eigenlijk wel mooi. Die lange vrouwen haren vind ik lekker modern (die korte is echt afgrijselijk) en de mannenharen zijn ook oke! :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie