Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

128 berichten • Pagina 5 van 7

dutchlion
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 18 feb 2010, 13:55

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

Hallo Cindy, bedankt voor je antwoordt.
Ik heb het nu ook geinstaleerd en het werkt fantastisch.
Ik zie nu de vissen in het aquarium, de bubbels in het bad en de lichtjes in de lamp die lijkt op een equalizer. Dit waren de effecten waarvan ik wist dat ik ze misten. Misschien zijn er nog meer leuke effecten te zien maar die kom ik nog wel tegen.
Groeten
ibel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 09 jan 2010, 18:16

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

ik vind m erg tegenvallen deze uitbreiding. er zitten niet onwijs veel nieuwe spullen bij en dan vind ik sommige ook nogal op bepaalde items in de store lijken. zo blij als ik met wereld avonturen was zo teleur gesteld ben ik hiermee :scared ik had er echt meer van verwacht.
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

Het is eigenlijk geen uidbreiding: het is een accessoirespakket, en oke, er mochten wel wat meer dingen zoals kleding in, vond ik het zijn geld zeker waard.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
ChatMetJet
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 21:58

Re: Het grote 'Ja ik heb hem' topic (met screens)

Toen ik hem in de winkel zag liggen had ik hem toch bijna gekocht, maar sinds mijn hoofdfamilies huis meer naar de klassieke dan de moderne kant nijgt heb ik me er toch van weerhouden om hem te kopen.

Wellicht de grootste factor die een rol speelde is dat ik mijn centen moest sparen voor Command and Conquer 4 (ook een EA spel) dat ik geloof deze Vrijdag uitkomt (Vrijdag 19 Maart 2010).

Maar nu ik deze screenshots heb gezien ga ik toch zeker overwegen om hem in huis te halen, mooie screenies, Klaas!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie