Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

34 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Wat vind jij van dit nieuwe pakket? (prerelease)

Aangezien ikzelf een 90's kind ben, kijk ik heel erg uit naar dit pakket.
Ik weet nog hoe me moeder zich kleedde; strakke broeken, grote bos permanentje, spijkerjackies of gewoon een hele hoge paardenstaart op een lui dag.

Dan natuurlijk niet de Mc Hammer broeken te vergeten.

Ook kijk ik heel erg uit naar 70's en 80's.
Ik heb helemaal niks met de stijlen van nu en dat zal ik ook zeker niet hebben.
Ik verkies hoge waistline broeken 100% boven die lelijke onderbroekenlol troep van nu. :sweatdrop

Ook, als ik het goed heb, zie ik een facial-schmink in de stijl van KISS op de screens.
Ik weet wel iemand die daar heel erg blij mee zal zijn en dat is mijn vriend. ;)

Met andere woorden; Kom maar op met dit pakket!
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Wat vind jij van dit nieuwe pakket? (prerelease)

Ik ben in 1970 geboren dus ik heb alles met dit pakket.
Ik heb mijn ouders zien lopen in de jaren 70 mode met die wijde pijpen en plateau zolen en lekker meegedaan met de mode uit de jaren 80 en 90. xD :sweatdrop
Dit pakket vind ik dus echt helemaal geweldig en het brengt een hoop lol met zich mee.
Wie wil er nou niet een bril op zijn neus met van die gekleurde glazen?(John Lennon) :woot xD
Als die bril er niet bijzit dan vind ik dat een mega blunder van EA.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Wat vind jij van dit nieuwe pakket? (prerelease)

Lijkt mij een erg leuk thema! En wat ik heb gezien op die artworks, kan je dat denk ik ook prima combineren met bijv. de Diesel spullen. Erg origineel in ieder geval!
En zoals Chancake al zei: High Waisted Pants!

Laatst gewijzigd door Bas op vr 12 okt 2012, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Wat vind jij van dit nieuwe pakket? (prerelease)

Ik kan eigenlijk nog niet zo goed oordelen over dit pakket totdat ik meer gezien heb. Ik weet niet echt goed hoe de kleding van die tijd eruit ziet maar ik heb wel snel gegoogeld.

De jaren 70 is echt níet mijn stijl als 't is wat op google staat. Flower Power/Hippie is wat ik daar heb kunnen vinden, en dat vind ik echt níet mooi.

De jaren 80 is ook nog niet echt mijn smaak, maar ik denk dat 't voor de sims wel leuk is. En ik denk ook dat de minder leuke kleding met 't CAP (of hoe dat ook heet) wel leuk te maken is.

De jaren 90 kleding vind ik wel heel leuk! En ook de minder leuke kleding valt aan te passen natuurlijk. Maar deze vind ik 't leukst denk ik.

Als ik nu een oordeel moet geven zou ik 't denk ik wel kopen. Want ik denk wel dat er ook leuke kleding bijzit. En 't is weer eens wat anders!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Wat vind jij van dit nieuwe pakket? (prerelease)

Ik ben geboren in 1978. Oei. Das vroeg ;)
Dus de jaren 80 en 90 heb ik bewust meegemaakt. (madonna, 2 unlimited, bon jovi enz. en natuurlijk de daar bijbehorende kledingstijl uit die jaren)
Maar het lijkt me ook leuk om een 70 party te geven voor mijn sims :laugh

Heb zin in dit pakket :swing
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wat vind jij van dit nieuwe pakket? (prerelease)

Mij lijkt het pakket echt helemaal geweldig. Ik vind sommige jaren zeventigkleding eigenlijk best wel wat hebben. De jaren tachtig heb ik als kind meegemaakt en de jaren negentig in mijn tienerjaren. Leuk voor een dagboek ook die in die periodes afspelen.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten