Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

SN Review: De Sims 3 Diesel Accessoires

Afbeelding

Strakke spijkerbroeken en flatteuze meubels, het zit allemaal in het nieuwe accessoires pakket: De Sims 3 Diesel Accessoires. Lopen jou Sims er nu ook bij in dit dure merk? Of merken je Sims hier niet zoveel van, zolang zij de broek maar aan hebben?

In deze review geef ik mijn mening over De Sims 3 Diesel Accessoires.

Laadscherm

Afbeelding

Laat ik beginnen bij het begin, en dat is natuurlijk het laad scherm. Het laad scherm ziet er een stuk rustiger uit in tegenstelling met het ‘De Sims 3 Katy Perry Pakt Uit’ pakket; geen rare snoepjes en een fel roze scherm, maar een egale groenachtige achtergrond met het Diesel Logo er in verwerkt. Persoonlijk vind ik het een erg mooi laadscherm.


Kleding

Afbeelding

Afbeelding

Dit accessoires pakket draait vooral om de kleren van Diesel, het dure design merk heeft erg veel hippe jonge kleding, en dat pakt in De Sims 3 wel erg goed uit. Want zeg nou zelf, jou Sim wilt er toch ook leuk en hip bij lopen?

De kleding vind ik al met al geslaagd, het enige nadeel is dat de kleding alleen voor Jongvolwassen en Volwassen Sims zijn. Dus leuke hippe kleren voor je tiener, kind en peuter kun je wel vergeten.

Afbeelding

Afbeelding


De vrouwen kleding bestaat uit t-shirts, spijkerbroeken, een ondergoed setje, een bikini set en een aantal volledige outfits. Op de T-shirt zitten bijna overal prints, deze kan je helaas niet er af halen, maar je kan wel de kleur van je t-shirt veranderen.

Er is maar één blanco shirt tussen een set van de prints shirts. Erg jammer dat niet alle t-shirts z'n blanco shirt hebben, want sommige shirts had ik graag nog gezien zonder print. Wel moet ik zeggen dat de shirts er goed uit zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat er ook erg goed uit ziet zijn de spijkerbroeken, toen ik voor het eerst in mijn spel keek dacht ik dat het downloads waren want zo zagen ze er een klein beetje uit, maar dat zijn de broeken gelukkig niet.

De spijkerbroeken zijn er met verschillende bleek plekken en vormen goed naar het figuur van je Sim. Geen rare hoogwater broeken of rare hoge rits broeken die tot aan de middel van je Sim komt.

Afbeelding

Afbeelding

Tussen de volledige outfits zitten er van mij een paar persoonlijke favorieten zoals de Jumpsuit, de jurk met de blazer en riem en het jurkje met een knoopje van voren. De andere twee jurken vind ik persoonlijk niet zo mooi, de hele lange jurk doet mij denken aan een groot stuk lap stof. Alles behalve mijn favoriet. Maar ik moet wel weer zeggen dat de kleding stukken er erg netjes en gedetailleerd uitzien.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor mannen is er een stuk meer kleding toegevoegd dan bij de vrouwen, iets wat ook wel logisch is omdat de vrouwen normaal meer kleding krijgen. De kleding voor de mannen bestaat uit : T-shirts, vesten, zakelijke jasjes, spijkerbroeken, ondergoed en dat was het wel de mannen hebben namelijk geen volledige outfits.

De kleren zijn allemaal erg mooi uitgewerkt, ik had stiekem verwacht dat ze de prints er heel erg op geplakt uit zouden laten zien, maar dat is gelukkig niet zo. Bij de mannen zijn er minder prints op de shirts dan bij de vrouwen. De jacken en de vesten zijn mijn persoonlijke favorieten, zakelijk overdag en comfort voor in de avond.

Afbeelding

Afbeelding

De kleding voor de mannen past ook een stuk beter bij hun lichaam dan voorheen, de broeken zijn op maat en niet halverwege hun heup of middel. En de shirts zijn ook eindelijk op een goede lengte.

Ook ben ik nu blij dat er eindelijk fatsoenlijke broeken in het spel zitten, dat was een groot gemis namelijk. De broeken zien er net zoals bij de vrouwen goed uit. Er zijn een paar broeken met ‘vieze’ plekken, wat ze tegenwoordig vintage noemen, een mooie short en nog een mooie skinny jeans.

Afbeelding

De ondergoed set en de bikini vond ik voor man en vrouw minder geslaagd, deze drie kleding stukken hadden ze ook in 'De Sims 3 Slaap - en Badkamer Accessoires' kunnen verwerken. Het is niet dat ze er slecht uitzien, maar als ik het pakket had gemaakt had ik er dan nog wat meer ondergoed / bikini's in gedaan voor de variatie, natuurlijk ook van het merk Diesel.

Objecten

Afbeelding

In dit pakket zitten er niet heel veel objecten, maar veertien om precies te zijn. De veertien objecten bestaan uit: een bank, een zit stoel, eetkamer stoel, eetkamer tafel, salontafel, een bijzettafel, twee sier muzikanten koffers die dienen als bijzet tafel, drie staande lampen, een hanglamp, een bed en een spiegel.

Natuurlijk houd ik wel in mijn achterhoofd dat het bij dit pakket meer draait om de kleren dan om de meubels, maar dan nog is het erg weinig voor een accessoires pakket. Het enige wat ik miste bij de meubels was een klerenkast voor in de slaapkamer, het pakket draait immers om kleding en er zit niet eens een nieuwe klerenkast in?

Afbeelding

Afbeelding

De bank en de zitstoel, die in dezelfde stijl is als de bank, zien er erg comfortabel uit en laat de woonkamer er sfeervol en comfortabel uitzien. De bank zou ik in het echt ook wel willen proberen, ik zou er denk ik een aardig goed dutje op kunnen doen! Het bed heeft precies hetzelfde effect, het bed ziet er erg comfortabel en uitgewerkt uit.


Afbeelding

Afbeelding

Alle meubels zien er erg gedetailleerd uit, en is bijna over al wel mee te combineren. Het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden in de 'objecten' sessie, is dat de prints op je tafel en op je dekbedovertrek vast zitten. Deze kan je niet veranderen, en eigenlijk zit je er dus mee opgescheept.

Als je ze niet mooi vind heb je min of meer pech en moet je het maar zien te combineren. Dat is voor mij persoonlijk een min puntje. Wel kan je bij het beddengoed de kleur veranderen, de prints op de tafels kan je niet her kleuren, alleen de kleur van de poten kan je wel herkleuren.

Conclusie

Ondanks dat er geen nieuwe klerenkast en maar 14 objecten in het spel zitten, maar wel bakken met kleding kan ik zeggen dat De Sims 3 Diesel Accessoires een goede toevoeging aan je spel is. De kleren zijn hip en zowel voor man en vrouw ziet het er goed uit. Dit is voor het eerst in tijden dat ik enthousiast ben geweest over een accessoires pakket: al met al is het pakket gewoon super geslaagd en geef ik het een 8,5.

AnsjJ2

Mening van enkele SN Teamleden:
Simmielove schreef:Dat EA wat ging doen met Diesel en niet zelf hun kleding ging bedenken vond ik eigenlijk geweldig, toen ik las dat er ook meubelstukken bij zouden zitten sprong ik bijna uit mijn dak. Geweldig, vind ik het. EA wordt steeds beter in details maken en dat is ook duidelijk terug te zien in de kleding en meubels. Dat er veel kleding voor mannen bijzit is ook geweldig, meestal maakte ik geen mannen omdat ik nooit leuke kleding had, nu kan ik bijna niet kiezen wat ze zullen dragen. Mijn favoriete zijn de bank en de stoel, Ik denk vanwege het uiterlijk. Hoe de kussens gemaakt zijn enzo.
Nina schreef:Ik ben erg blij met de kleding van De Sims 3 Diesel Accessoires, al vind ik het erg jammer dat er maar weinig meubels bij zitten. Ik ben helemaal verliefd op de spijkerbroeken, echt fantastisch!
hiki schreef:Mijn Sims zijn wel happy met De Sims 3 Diesel vooral met de kleding. De meubels vallen wat tegen maar voor tienerkamers zijn ze wel leuk.

Ik vind het wel een aanrader maar geen accessoirespakket wat je echt MOET hebben.
Mening van enkele van onze forumleden:
abctje schreef:Ik vind het toch een 8 denk ik! :D
Het is super mooi en netjes afgewerkt, en niet zo apart dat je het nooit gaat gebruiken. Sowieso gebruik ik nooit meer andere spijkerbroeken! :wub
simsfan1988 schreef:Dit is zeker mijn favoriete accessoires pakket! omdat er hele mooie kleding in zit en de meubels, etc vind ik super leuk. Ik geef het een 8.
Mier schreef:Het is echt een aanrader, de kleding is mooi afgewerkt en het meeste van de kleding kan je sowieso wel altijd gebruiken zoals de spijkerbroeken zijn echt geweldig, en zo realistisch ook. Ze hebben ook eindelijk is aan de mannen gedacht qua kleding. Ik geef het een dikke 8.5, mochten tieners ook de kleding kunnen dragen gaf ik een 9.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: SN Review: De Sims 3 Diesel Accessoires

Helemaal vergeten te zeggen :o
Super leuke review =D
Met eigenlijk alles ben ik het ook wel eens. (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties