Ik ben een "golden oldy" want midden jaren zeventig was ik begin 20!
Ik heb dus de jaren 70, 80 en 90 heel bewust meegemaakt en dat was een geweldige tijd!
Hippie Flower power, minirokken, hotpants, plateauzolen, lange rokken en jurken, wijd uitlopende broekspijpen, schoudervullingen enz. enz. Helemaal geweldig dus ik kijk erg uit naar dit pakket.
Waarschijnlijk word dit mijn eerste en laatste SP.
Eerlijk gezegd heb ik het niet zo met SP's, maar volgens mij zitten hierbij heel veel leuke dingetjes en misschien wil ik hiervoor wel de (veel te dure) prijs betalen!
Ik weet het nog niet, toen ik het voor het eerst hoorde was ik niet zo enthousiast, maar toen ik wat 'eerste screentjes' ervan zag, was ik wel nieuwgierig... IK W8 nog ff af, maar denk dat ik hem wel wil hebben.
Inderdaad! Ik weet niet echt wat ik moet verwachten, maar ik vind de muziek en kleding van die jaren altijd wel erg leuk (ik ben in 1999 geboren, maar met mijn ouders (1953 en 1962) leer je nog wel eens wat) Vooral mijn vader is dol op de jaren 60, 70, 80 en 90!
ik heb het van de week gekocht de kleding is echt te gek had alleen meer make up opties en meer meubels verwacht
gelukkig is het nu in de aanbieding bij (GM) en heb ik er niet zo veel voor betaald
en vind ik dat er erg weinig in zit voor de prijs van 19,95 maar wel een leuk thema