Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Het is nog even een tijdje wachten op De Sims 3 Bovennatuurlijk en terwijl we binnenkort gaan beginnen met aftellen, kan je hem wel al bestellen/reserveren/pre-orderen! Hieronder gaan we een lijst maken van alle plekken waar je het spel kan bestellen met de prijs!

Helpen jullie om de lijst compleet te maken? Vermeld waar je de pre-order kan plaatsen, met website en prijs!

Gewone editie:
- ECI 34,99
- Free Record Shop - 34,50
- Bol.com 39,99
- Wehkamp.nl 35,99
- MyCom 29,99
- Dixons 29,99
- Next Level 37,99

Limited Edition
-Origin - 39,99
- ECI - 34,99
- Free Record Shop - 34,50
- Bol.com 39,99
- Wehkamp.nl 35,99
- MyCom 29,99
- Dixons 29,99

De Sims 3 basisgame + De Sims 3 Bovennatuurlijk
- ECI 54,99
- Bol.com 59,99
- Wehkamp.nl 56,99
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Ravia schreef:als je hem niet bestelt maar gewoon in september koopt, is het dan goedkoper? of duurt het nog lang voor de prijs omlaag gaat? want anders zie het nut niet van bestellen.
Je hebt wel de zekerheid dat je hem krijgt, ipv dat hij uitverkocht is. Ook krijg je (dacht ik) als je bij Origin pre-ordert nog extra items en kleren
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Ravia schreef:als je hem niet bestelt maar gewoon in september koopt, is het dan goedkoper? of duurt het nog lang voor de prijs omlaag gaat? want anders zie het nut niet van bestellen.
In september zal het niet goedkoper zijn, de prijzen van EA spellen zakken heeeeeel erg langzaam. Met Pre-orderen weet je zeker dat het spel er is en hoef je niet te zoeken. :) en heel soms heb je de kans dat je hem een dag eerder hebt. :)
Afbeelding
Simsters
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 18 okt 2009, 17:14

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Bij de Dixons kan je Bovennatuurlijk voor € 29,99 bestellen. Zowel de gewone als de Limited Edition. Je moet alleen wel goed kijken als je het besteld. Want pas als je hem aangeklikt hebt zie je of het de gewone of de Limited Edition is. Het is trouwens ook nog zonder verzend kosten.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Oké dan! :laugh

Want ik heb namelijk hele nare ervaringen gehad met pre-order..
Bijvoorbeeld dat ze hem pas een week na de releasedatum leverden, of pas na het weekend.

Heel vervelend, dus ik wou heel graag weten welke leverancier ik het beste kan nemen om hem eerder of op release binnen te hebben.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Aurelyce schreef:
Ravia schreef:als je hem niet bestelt maar gewoon in september koopt, is het dan goedkoper? of duurt het nog lang voor de prijs omlaag gaat? want anders zie het nut niet van bestellen.
Je hebt wel de zekerheid dat je hem krijgt, ipv dat hij uitverkocht is. Ook krijg je (dacht ik) als je bij Origin pre-ordert nog extra items en kleren
Je hoeft de LE niet per se bij Origin te bestellen, dat kan ook ergens anders (bol.com e.d.) Maar je krijgt dan de Plants vs. Zombies spullen... Lijkt mij wel grappig.... :thumbup
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Hallo,
ik wou heb bestellen via free record shop, maar de site begon irritant te doen dat mn postcode en gsmnummer niet correct waren.
Toen kwam ik erachter dat het de nederlandse site was, en sinds ik van belgië ben, dit wat moeilijk is. :lol
Dus voor de belgische leden:
http://www.freerecordshop.be/games/sims ... 0946109937 (limited edition)
http://www.freerecordshop.be/games/sims ... 0946109050 (gewone versie)

Het is dezelfde prijs, dus ik zou voor de limited edition gaan. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie