Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

43 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Ik heb even een vraagje. Ik heb je limited edition via mycom besteld, maar als ik nu de pagina bezoek staat er dit:
Dit product is niet meer beschikbaar in ons assortiment. Alternatief? Vraag het in één van onze winkels aan een verkoopmedewerker of bel 0900 - 8101 (20 cpm)
Bedoelen ze hiermee dat ze het helemaal niet meer geleverd krijgen of is het zo dat ze het maximaal aantal pre-orders hebben bereikt? Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Charge schreef:Ik heb even een vraagje. Ik heb je limited edition via mycom besteld, maar als ik nu de pagina bezoek staat er dit:
Dit product is niet meer beschikbaar in ons assortiment. Alternatief? Vraag het in één van onze winkels aan een verkoopmedewerker of bel 0900 - 8101 (20 cpm)
Bedoelen ze hiermee dat ze het helemaal niet meer geleverd krijgen of is het zo dat ze het maximaal aantal pre-orders hebben bereikt? Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.
Ik denk het maximale aantal pre-orders, maar je kunt het pas zeker weten tot het uit is xD. Je kunt ook nog mailen om het zeker te weten, maar ik denk wel dat het komt hoor; ze hebben Thuiswinkel Waarborg ;)
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Ik heb mijn limited edition besteld via de game mania website. Ik heb een game mania in mijn buurt dus voor mij is dat de beste optie aangezien ik altijd zeker ben dat ik hem op de dag zelf heb en soms zelfs een dagje vroeger (ze sturen mij een sms als ik hem mag afhalen)
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Wieee bij mijn orderstatus staat nu dat mijn bestelling klaar ligt voor transport :p. Zouden ze 'm vandaag dan al op de post doen? ;o
Meestal is het hoe eerder hoe beter, maar de komende 2 dagen zijn erg druk voor mij en ik weet dat ik dan totaal geen concentratie meer heb als ik weet dat ie binnen is :sweatdrop
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Beste Meneer XXXXXXXX,
De levertijd van je onderstaande bestelling is gewijzigd. Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl vind je de actuele verwachte levertijd.



Artikelomschrijving Besteldatum
Sims 3 - Bovennatuurlijk (Limited edition) (PC)
Bestelnummer: 322581 09/07/2012

Je krijgt natuurlijk bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.

Onze leveranciers leveren doorgaans volgens de afgesproken datum, maar door omstandigheden lukt dit soms niet. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn aan je te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Wil je niet wachten op niet voorradige artikelen? Op Mijn wehkamp.nl vind je wellicht een geschikt alternatief. Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat automatisch verrekend met een volgende bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug.

Met vriendelijke groet,

:hamer van Wehkamp dus ... ben benieuwd wanneer ik het dus krijg :bored Levertijd staat nog steeds op 1 week, net nog gekeken :thumbdn
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Ik heb hem bij cosmox besteld en gisteren om 20:50 kreeg ik een mailtje dat hij was verzonden en binnen 24 uur het pakketje kan verwachten. Hij komt dus vandaag, maar aangezien ik de post altijd laat krijg. Echt maf, want de distributie van de post is schuin tegenover mij in de straat.
Sugarlane
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 21:14

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Pre-order overzicht

Ik snap het niet. Ik heb hem bij Mycom besteld (de LE), maar ik heb hem steeds nog niet binnen. Terwijl andere mensen die hem ook daar besteld hebben hem wel al binnen hebben. Er staat ook dat bij dat die pas over 4 tot 10 op 7 september leverbaar is. Terwijl de normale editie gewoon op voorraad is.

Ik had echt verwacht dat ik hem al vandaag binnen zou krijgen, omdat ik de Showtime Katy Perry editie ook op de Amerikaanse release datum kreeg :S

Laatst gewijzigd door Sugarlane op wo 05 sep 2012, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties