Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Welcome to Moonlight Falls (Engelstalig blog)

Moonlight Falls is de nieuwe buurt voor De Sims 3 Bovennatuurlijk en senior producer Kari St. John heeft een leuk blog over deze nieuwe buurt online gezet.

We hopen snel een Nederlandse vertaling van EA Benelux te krijgen.
Hello Simmers! My name is Kari St. John and I am the Senior Producer on The Sims 3 Supernatural Expansion Pack. I’m really excited about today’s announcement, and I want to share with you a sneak-peek of what to expect in next expansion from The Sims 3. First off, we’ve introduced an all-new world called Moonlight Falls – home to some very unsuspecting Sims. This is no ordinary town, as you’ll soon find out. The inhabitants all possess unique and magical characteristics that set them apart from their ordinary Sim neighbors. For the first time in Create A Sim, you can create werewolves, fairies, witches and more intriguing vampires that each harbor special abilities and rare traits. In addition to introducing Moonlight Falls and a variety of new supernatural Sims, The Sims 3 Supernatural brings new lots for Sims to explore, new objects for Sims to interact with, a fortune-teller career, new skills and so much more.

The Sims 3 Supernatural taps into the darker and eerier side of The Sims while maintaining its core principles and zany humor. We are always interested in the feedback and requests that come from the community, so when we first set out to create this pack, our team spent time digging through the forums and reaching out to Sims players with specific questions to help us understand the themes, content and features that interest our fans. We chose “supernatural life” as our inspiration because it is a visually rich and diverse fiction, enabling us to create unique types of supernatural Sims as well as some outstanding content from the original The Sims. Bringing the Sims into this world is very exciting because so many great stories have been told based on the lore of magical worlds and the mysterious characters that live in them – as well as the characters that don’t.

We’ll be rolling out more information about the new content and features soon, but first I’d like to mention a few of the new things that I am having a lot of fun playing with as we test the game. I am really enjoying creating new types of Sims in Create A Sim, using the new customization options and selecting from the new clothing styles. In The Sims 3 Supernatural, I am able to create Sims that can be any of the supernaturals: modern or classic versions of witches, werewolves, fairies and vampires. It’s easy to come up with some really wild families and households. I personally like to create a werewolf Sim in Create A Sim and what’s really cool is creating supernatural children. For example, I created a little werewolf child, who is not only really cute, but loves to howl, scratch and practice hunting when no one is looking. And there are several all-new traits that make life rich and interesting, such as the new trait of “Supernatural Skeptic.” Sims who possess this trait dislike anything that has to do with the supernatural. They prefer things that aren’t too different from their current understanding and will go to great lengths to let supernatural Sims know how they feel.

Once I’m in the game as a werewolf, one of my favorite things to do is send him out to hunt for rare collectables that can be used as ingredients to create powerful elixirs, which are also new in The Sims 3 Supernatural. I have a tendency to go straight for the zombification elixir once I have all the required ingredients so that I can transform James Hoppcraft, my “Supernatural Skeptic” neighbor, into one of the living dead for a while. One of these days, he’ll learn not be so judgmental! There are several fun secrets to discover in The Sims 3 Supernatural. One of my favorite secrets will be familiar to players of the original The Sims, but I won’t spoil things and reveal what this is yet.

In this expansion, Sims will explore a fresh new world in Moonlight Falls, where the mysterious and sometimes dangerous inhabitants will feel right at home. Of course, what eerie world would be complete without a full moon to make the evenings interesting? One of the first things I buy for my Sims’ house is the new moon dial object, because keeping track of the lunar cycle is important, especially if one of your werewolf Sims happens to be on a date. After all, transforming into a hairy beast under a full moon during a date is not ideal for making romance blossom (unless, of course, your date is also a werewolf). There are a host of new supernatural Sims that live in Moonlight Falls, some with amazing powers and potent elixirs that can either simplify or complicate life (in interesting ways, of course!) for your Sims. Help your supernatural Sims develop their “special” abilities or let your ordinary Sims find out what it takes to live among their mysterious neighbors. No matter how you like to play, there will be fun, exciting, romantic and even dangerous stories to tell, as well as new achievements and hidden secrets to be revealed.

This is just the first of several posts that we’ll be making before we launch The Sims 3 Supernatural. Check back in the coming weeks for new blogs, live producer broadcasts and sneak-peeks of the game.

Thanks,
Kari
Afbeelding
UhmRawr
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
za 03 sep 2011, 07:59

Re: Welcome to Moonlight Falls (Engelstalig blog)

Hallo Simmer! Mijn naam is Kari St John en ik ben de senior producer bij het de Sims 3 Supernatural uitbreidingspakket. Ik ben heel erg opgewonden (blij, niet "opgewonden" haha!) over de aankoniging van vandaag, en ik wil graag een sneak-peek met jullie delen.
We hebben een nieuwe wereld laten zien, genaamd Moonlight Falls- waar argeloze / onvermoedende sims wonen. (Dit deel kon ik niet goed vertalen). Dit is geen normaal dorpje, dat zullen jullie snel ontdekken. De bewonders hebben allemaal unieke en magische eigenschappen dat ze onderscheidt van hun normale sim-buren. Voor het eerst in Create A Sim kan je weerwolven, feeën, heksen en meer intrigerende vampieren maken die allemaal speciale eigenschappen en vaardigheden hebben.
We hebben ook meer lots voor je sims om te ontdekken toegevoegd, nieuwe objecten om mee te spelen, een waarzegster carriëre, nieuwe vaardigheden en zo veel meer.
De Sims 3 Supernatural laat je de donkere en huiveringwekkende kant van de Sims zien terwijl de basis dingen en de humor ook er in zitten. Wij zijn altijd geïnteresseerd in feedback en speciale aanvragen die van de community komen, dus toen we een idee hadden voor een uitbreidingspakket ging ons team eerst op de forums kijken en kijken naar wat de spelers het meeste willen. Zo kunnen we de thema's, inhoud en functies terug laten komen die onze fans interesseren. Wij hebben voor "bovennatuurlijk leven" gekozen als onze inspiratie omdat het rijk is aan visuele effecten en diverse functies, zo kunnen we unieke typen van bovennatuurlijke sims laten komen, maar ook wat speciale content van de originele Sims.
Deze Sims de wereld in brengen is heel leuk omdat zo veel verhalen worden verteld gebaseerd op magische werelden en mysterieuze wezens die er in leven.

We zullen meer informatie over de inhoud en de functies snel laten komen, maar eerst wil ik graag wat vertellen over een paar nieuwe dingen waar ik heel veel plezier mee heb als we het spel testen. Ik vind het heel erg leuk om nieuwe Sims types te maken in CAS met de nieuwe opties en ze aan te kleden met de nieuwe kleding stijlen. In de Sims 3 Supernatural kan ik Sims maken dat allerlei soorten wezens kunnen zijn: moderne of klassieke versies van heksen, weerwolven, feeën en vampieren. Het is makkelijk om hele wilde families en huishoudens te creëren. Ik vind het persoonlijk leuk oom een weerwolf te maken. En wat ook heel leuk is is bovennatuurlijke kinderen maken! Ik heb bijvoorbeeld een klein weerwolf kind gemaakt die niet alleen schattig is, maar die ook van grommen, krabben en jagen houdt als niemand even kijkt! Er zijn aardig wat helemaal nieuwe eigenschappen die het leven leuk en interessant maken, zoals de eigenschap "bovennatuurlijk sceptisch". Sims die deze eigenschap hebben vinden al het bovennatuurlijke niet leuk. Ze houden meer van dingen die niet erg anders zijn dan wat ze kennen en ze zullen er veel voor doen om bovennatuurlijke sims te laten weten hoe zijn dat vinden.

Zodra ik in het spel ben als een weerwolf, een van mijn favoriete dingen om te doen is om ze naar buiten te sturen en te laten jagen voor speciale verzamelobjecten die kunnen worden gebruikt als ingrediënten voor krachtige elixers, die ook nieuw zijn, Ik ga vaak recht door naar het zombifcatie elixer zodra ik al de ingrediënten heb, zodat ik James Hoppcraft, mijn "bovennatuurlijk sceptische" buurman, in een zombie kan veranderen voor een poosje. Binnenkort zal hij niet zo sceptisch meer zijn! Er zijn een paar leuke geheimen die je in de Sims 3 Supernatural kan ontdekken. Een van die geheimen lijkt op een uit de gewone Sims, maar ik zal nog niets vertellen. (Cora v/d Kerkhof?)

In deze uitbreiding kunnen Sims een nieuwe wereld ontdekken in Moonlight Falls, waar de mysterieuze en soms gevaarlijke inwoners zich thuisvoelen. Wat voor onheilspellende wereld zou compleet zijn zonder een volle maan die de nachten interessant maakt? Een van de eerste dingen die ik koop voor mijn sims' huizen is de nieuwe maan bel(?) object, omdat het belangrijk is om rekening te houden met de maan, zeker als een van je weerwolf sims op een date is. Het is immers niet zo ideaal om in een harig beest onder een volle maan te veranderen tijdens je date. (Tenzij je date ook een weerwolf is). Er zijn een boel nieuwe bovennatuurlijke sims die in Moonlight Falls wonen, sommige met geweldige krachten en elixers dat je leven kan vergemakkelijken of vermoeilijken. (op een interessante manier, natuurlijk!) Help je sims hun 'speciale' krachten te ontwikkelen of laat je normale sims er achter komen hoe het is om naast hun mysterieuze buren te wonen Maakt niet uit hoe je het leuk vindt om te spelen, er zullen leuke, spannende, romantische en zelfs gevaarlijke verhalen zijn om te vertellen, en nieuwe prestaties en verborgen geheimen die er zijn om onthult te worden.

Dit is alleen het begin van meerdere posts die we maken voor we De Sims 3 Supernatural uitgeven. Kom over een paar weken terug voor meer blogs, live producer uitzendingen en sneak-peeks van het spel.

Bedankt,
Kari




Let niet op eventuele spelfouten of vertaalfouten.. Ik ben ook maar een mens :P
Gebruikersavatar
*Emma*
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 20:37

Re: Welcome to Moonlight Falls (Engelstalig blog)

Komen er ook foto's ?
En hebben we al ongeveer een idee van hoe de stad er uit ziet
BV : in de vorm van een chocoladereep en met een groot woud met paarse apen en oranje reeën en in het midden een reuze meer met zeemerminnen in, dit is maar een voorbeeld he

Weergave- en sorteeropties