Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

5 berichten • Pagina 1 van 1

Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Vampieren

Hey,

Toen ik voor het eerst de Russische trailer zag voor de Sims 3 Bovennatuurlijk liet die een grote vraag bij mij achter. Het lijkt wel of vampieren voor de eerste keer in het spel geïntroduceerd worden, terwijl dit al lang zo was tijdens Na Middernacht?

Nu staat dit ook in het nieuwsbericht, kan iemand me hier meer over uitleggen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Vampieren?

Bij dit uitbreidingspakket kan het gerust zijn dat er vampiers in komen, maar dan zullen deze wel een iets andere betekenis krijgen als in Na Middernacht, omdat bij dit uitbreidingspakket naast vampiers ook andere fantasiewezens voor zullen komen. En omdat die fantasiewezens waarschijnlijk een van de hoofdonderwerpen van deze uitbreiding zullen worden (,wat bij de vampiers bij Na Middernacht dus niet was), zul je hier ook meer met vampiers (en andere wezens) kunnen doen dan bij Na Middernacht. Maar vooralsnog kun je beter wachten op nadere informatie van EA, want er is nu nog vrij weinig bekend.
Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Vampieren?

En dan nog: gaat het niet met elkaar in de knoop raken? Of als er al vampieren zijn dat de nieuwe gameplay bij de Na middernacht gameplay bijgevoegd wordt? Anders gaat het volgens mij erg verwarrend worden.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Vampieren?

Dat zullen we moeten afwachten, omdat er nog maar weinig bekend is, maar EA zal er vast en zeker wel een goede oplossing voor bedenken.

Natuurlijk kan het zo zijn dat de vampiers gewoon meer interacties krijgen (dat lijkt mij persoonlijk ook de meest logische oplossing), maar het kan ook zijn dat deze vampiers totaal 'nieuwe' vampiers zijn. We wachten het gewoon maar af.

Weergave- en sorteeropties