Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

102 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Vragen (prerelease)

*Emma* schreef:Oke ik vind al die vampieren en weerwolven maar een beetje eng
Daarom stel ik liever een paar vraagjes over de elfen :
1. Kunnen ze ook echt vliegen ? , lijkt me gaaf
2. Hebben baby of kinder elfjes ook vleugeltjes ?
3. Zijn er meer kleuren van vleugels en kun je dat zelf kiezen ?
Dat waren mijn vragen
alvast bedankt
1. Als het goed is wel. En volgens mij zweven ze de hele tijd ipv lopen.
2. Ik ga er vanuit van wel.
3. Je kan zelf kiezen welke kleur en er zijn verschillende "types"
BOE :3
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Vragen (prerelease)

1. Ik heb gelezen dat je deze Sims-wezens in Sim creeëren kan maken. Maar als ik deze uitbreiding zou kopen, wil ik niet dat mijn opgeslagen spelen vol wezens gaan zitten i.p.v. mijn normale sims.. Mijn vraag is dus: is het bij deze uitbreiding ook zo, zoals met de vampieren uit Na Middernacht, dat andere normale Sims uit de buurt, getransformeerd kunnen worden naar deze wezens en dus heel je stad vol wezens zit?

2. Als dit zo is, kan je dan instellen dat dit niet zo is? Zodat je sims-steden waar je nu mee speelt zonder wezens komt te zitten, en je enkel de nieuwe buurt van deze uitbreiding kan gebruiken om met die wezens te spelen.
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Vragen (prerelease)

SimmertjeM schreef:1. Ik heb gelezen dat je deze Sims-wezens in Sim creeëren kan maken. Maar als ik deze uitbreiding zou kopen, wil ik niet dat mijn opgeslagen spelen vol wezens gaan zitten i.p.v. mijn normale sims.. Mijn vraag is dus: is het bij deze uitbreiding ook zo, zoals met de vampieren uit Na Middernacht, dat andere normale Sims uit de buurt, getransformeerd kunnen worden naar deze wezens en dus heel je stad vol wezens zit?

2. Als dit zo is, kan je dan instellen dat dit niet zo is? Zodat je sims-steden waar je nu mee speelt zonder wezens komt te zitten, en je enkel de nieuwe buurt van deze uitbreiding kan gebruiken om met die wezens te spelen.
Er komt als het goed is een optie waarmee je kan instellen of er wel of geen bovennatuurlijke wezens en zo komen. Dat weet ik alleen niet zeker, maar dat zeggen heel veel mensen, dus ik vind het wel aardig betrouwbaar xD
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Vragen (prerelease)

Is dit waar want dit stond op wikipedia??

Naam "monster" Eventueel benodigd uitbreidingspakket
Bonehilde, een dienstmeisje dat eruit ziet als een skelet Bovennatuurlijk

Maar wikipedia mag je wel niet altijd geloven,maar een skelet is wel leuk. :D

EDIT:Ik heb op Pinguintech gelezen dat ze ook terugkomt in sims3 bovennatuurlijk dus ik denk dat ze er wel in zit.

Laatst gewijzigd door SIMSLOVER op wo 27 jun 2012, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Vragen (prerelease)

^^ Ging dat niet over de eerste sims ? Want daar hadden ze ook een schoonmaakster die zo heette
Afbeelding

Is er ook een kans dat je tuin vol kan zitten met zombies ? dus dat er zombies die in de buurt wonen je tuin in komen ? Wachtend tot je sim buiten komt :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Vragen (prerelease)

Komt omdat er nog niet veel bekend is van feeën ^^ In CAS kun je ze maken, je kunt kiezen uit 6 vleugels en je kunt net als bij kleren je eigen kleur kiezen. Dat is alles wat ik van ze weet xDDD Zoek anders op Google naar "Sims 3 Supernatural fairies" of zo =3\

Edit: Ik heb dit gevonden:
1. "SimGuruMegan told me on Twitter last night that not only can you change the color of your Fairy's wings, but you can also customize the shape of them, too!" - Credit to BunBunnyny

2. Fairy wing color can be set in CAS when you first create your fairy.

3. Fairies can do much more than just take clothes off of people, of course!

4. "You can get a fairy both ways!" - She means the fairies can be turned or created in CAS.

5. Delayed aging

6. Fairies can shrink to a “natural form” to perform tasks that they can’t do normal sized.

7. Fairy house. Function is unconfirmed.

8. Fairies have a little "tinker bell sprite form"

9. Fairies fly to their destination

Bron (met nog meer over Sims 3 Supernatural-monsterfeitjes): http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/550969.page
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: De Sims 3 Bovennatuurlijk: Vragen (prerelease)

BoneHilde komt inderdaad terug, dat staat op de productpagina (alleen werkt die op het moment even niet goed):
Je kunt zelfs het klassieke personage Bonehilde weer tot leven wekken, het maffe geraamte dat van poetsen houdt.
Op de officiële site is verder ook bevestigd dat je kan kiezen welke bovennatuurlijke wezens er zullen voorkomen door middel van 'checkboxes'. Je kan dus aan geven welke wezens je niet wilt en die worden dan niet meer automatisch aangemaakt door het spel.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten