Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Anneline
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 17 mei 2012, 08:49

Eenhoorn

Hoi allemaal,

Ik wil graag een eenhoorn, maar nu heb ik wat vraagjes.

1. Ik heb gevonden dat je eenhoorns vind tussen 20:00 en 5:00.
Ik denk dat dit wel klopt, ik heb er al 4x een gevonden tussen die tijd, maar is dit ook echt zo?

2. Ik heb weleens gehoord dat je, voordat je een eenhoorn tot huisdier kan maken, drie huisdieren moet hebben. Klopt dit? Ik heb alleen een paard.

3. Ik heb ook ergens gelezen dat je een eenhoorn kan vangen nadat je 1 huisdier als vriend moet hebben. Klopt dit? Is dit ook echt 1 huisdier? Moet je dan vrienden of beste vrienden zijn?

4. Ik ben al twee keer bij een eenhoorn geweest, maar net voordat mijn sim hem ging bekijken, verdween hij! Hoe kan dit? en hoe kan ik het stoppen?

5. Hebben jullie nog tips om een eenhoorn te vangen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes :laugh
mike12733
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 22:34

Re: Eenhoorn

hey

1, 2 klopt allebei
3. geef flauw idee, ik zal tog maar BFF's worden met je huisdier voor de zekerheid
4. probeer gewoon zo snel mogelijk daar te komen, vergeet niet dat hij verdwijnt om 5:00
5. koop een teleportatie machine me je levenslange wensen om er snel te komen
vergeet niet dat je eerst goed bevriend moet raken met de eenhoorn anders wijst hij je alsnog af
Sims3Freakje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 10 jul 2012, 14:57

Re: Eenhoorn

Als je geen cheats wilt gebruiken moet je gewoon de beste vrienden worden. Dat doe je met vertroetelen en aan hand ruiken enzo. Suc6 :thumbsup
Fiend
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 10 jun 2012, 20:37

Re: Eenhoorn

1. Ik heb gevonden dat je eenhoorns vind tussen 20:00 en 5:00.
Ik denk dat dit wel klopt, ik heb er al 4x een gevonden tussen die tijd, maar is dit ook echt zo?
Klopt, het meeste zie je ze tussen 23:00 en 3:00
2. Ik heb weleens gehoord dat je, voordat je een eenhoorn tot huisdier kan maken, drie huisdieren moet hebben. Klopt dit? Ik heb alleen een paard.
Nee, je moet bevriend zijn met 3 verschillende diersoorten. Je hoeft ze niet te hebben (dus een zwerfkat en zwerfhond zijn voldoende). Al is bij mij al voorgekomen dat ik alleen maar bevriend hoefde te raken met een kat.
3. Ik heb ook ergens gelezen dat je een eenhoorn kan vangen nadat je 1 huisdier als vriend moet hebben. Klopt dit? Is dit ook echt 1 huisdier? Moet je dan vrienden of beste vrienden zijn?
Zie antwoord vraag 2.
4. Ik ben al twee keer bij een eenhoorn geweest, maar net voordat mijn sim hem ging bekijken, verdween hij! Hoe kan dit? en hoe kan ik het stoppen?
Dat kun je niet stoppen. Een eenhoorn kan teleporteren. Je kunt vervolgens kijken op de kaart of hij op een andere plek staat, maar kan ook zijn dat je te laat was en dat hij dus gewoon verdwenen is.
5. Hebben jullie nog tips om een eenhoorn te vangen?
Hou de wateren in de gaten, daar verschijnen ze het meest. In mijn spel doken alle eenhoorns op dezelfde plek op. Overigens, mocht je willen cheaten (nee, niet zo drastisch dat je met 1 klik je doel al hebt behaald, maar meer een hulpmiddel), zoek dan op MTS naar 'unicorn' en dan vind je modificaties om bijvoorbeeld de eenhoorn 99% kans op verschijnen geven, of de tijd verlengen dat hij zichtbaar is.
Overigens, normaal gesproken is er zo'n 30% kans dat een eenhoorn verschijnt in de nacht.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Eenhoorn

Ik heb vandaag een éénhoorn in de familie opgenomen maar ehm... Ze hoefden slechts drie andere dieren te kennen... Ze waren er niet bevriend mee, slechts een keer laten snuffelen aan de hand, dat was alles.

Voor de rest is het waar dat ze zo tussen 20:00 en 5:00 verschijnen en mogelijk dat het huis aan het water lag kan er ook mee te maken hebben gehad.

Ik heb echter wel een vraag over de eenhoorn... Telkens als hij aan de grond krabt, komt er een plantje tevoorschijn die meteen ook weer verdwijnt. Iemand een idee of dat nog enig nut heeft?

Weergave- en sorteeropties