Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraag

ik weet zelf niet waar ik moet zijn als ik een button moet verdienen waar ik moet zijn om antwoord te krijgen vandaar deze bericht

zelf ben ik op zoek naar de beer heeft iemand deze al gevonden? en zo ja waar kan je hem vinden?

wil je ook wat weten over een button vraag het dan misschien kan ik ook wel helpen.
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

fjordjes schreef:Je moet dingen doen bijv. een schoonmaker inhuren, naar een kunstgalerie gaan etc. Dan krijg je zo'n button. Als je een account hebt op desims3.nl dan kan je zien waar je allemaal buttons voor kan verdienen.
ja dat weet ik wel maar met sommige buttons heb ik moeite zoals vechten met een beer of domino spelen joost mag weten hoe je dat kan doen. ik weet wel hoe ik een button kan verdienen en waar ik hier voor achter aan moet gaan heb er zelf al 52 dus ben al op de helft
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

Big Mama schreef:@chaneef.Ik denk dat je die beer moet vinden in het mausoleum.Daar word je Sim toch weleens aangevallen door een beer? Verder vind ik dit wel een handig topic :thumbsup omdat ik ook erg met die buttons aan het stoeien ben en er soms ook niet uitkom. :(
bedankt voor je antwoord nee nou hier had ik ook problemen mee en denk zo kan je elkaar helpen ook al moet je het zelf uitvoeren wat is eigelijk jouw link naar je pagina dan voeg ik je toe als vriend
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

Ik heb wel al gemerkt dat sommige buttons moeilijk te krijgen zijn.
Hangt het mss ook af in welke buurt je speelt.

Bv;
- mijn grafschriftschrijver is al meerdere malen aangevallen in riverview door een beer maar de button krijg ik maar niet.
- mijn astronaut heeft in Lunar Lakes al zeker meer dan 10 Hi-fi games gespeeld maar de button komt er maar niet.
- ik heb een kuuroordarrangementsverkoper in Hidden Springs die al enkele malen zelf een massage ondergaan heeft, maar ook hier blijft de button achterwege.

en kan nog doorgaan......
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

sims-mike schreef:Ik heb wel al gemerkt dat sommige buttons moeilijk te krijgen zijn.
Hangt het mss ook af in welke buurt je speelt.

Bv;
- mijn grafschriftschrijver is al meerdere malen aangevallen in riverview door een beer maar de button krijg ik maar niet.
- mijn astronaut heeft in Lunar Lakes al zeker meer dan 10 Hi-fi games gespeeld maar de button komt er maar niet.
- ik heb een kuuroordarrangementsverkoper in Hidden Springs die al enkele malen zelf een massage ondergaan heeft, maar ook hier blijft de button achterwege.

en kan nog doorgaan......
ja ik zelf heb het ook mee gemaakt dat ik 25 sterren ondekt had en geen button gekregen heb.
met die kuuroort welke nivo zat je want ik zat nivo 3 en deed hem en had hem ook

ook heb ik zelf een paar keer mee gemaakt dat je hem wel gehaald hebt maar dat je het niet te zien krijgt en dan kijk je even op je pagina en zie je hem er bij staan.

maar waar kom je de beer dan tegen ik ben hem echt nooit tegen gekomen
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

Ik heb dus weer dat ik sommige buttons wel in game heb maar niet op mijn sims 3 pagina.. Ach ja.

Ik heb mijn goochelaar nog steeds kunnen laten verdrinken 'jammer' genoeg..
Ik probeer 'Dubbele Magische Legende' te pakken krijgen maar dat wil momenteel niet.. Ik denk dat de shows die ik opvoer toch niet legendarisch genoeg zijn.. Ook al heb ik bijna iedere keer de legendarische buff te pakken. Ik heb ook al alle soorten kavels geprobeerd.
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

sims-mike schreef:De beer kom je tegen in het masoleum.
Ben al drie keer overvallen geweest door de beer en nog steeds geen vermelding.

Mijn kuuroord-medewerker had het hoogste niveau, 3 dus maar de vermelding blijft nog steeds uit.

ja ik ben nu ook al een paar keer aangevallen door de beer en inderdaad nog geen button
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

Voor de 'beer'button moet je wel bij het mausoleum werken, en ook op niv. 3 zitten anders telt ie inderdaad niet.
De kuuroord medewerker van niv. 3 heeft er dacht ik twee te halen, een keer een eigen product testen (dus naar het kuuroord gaan, weet niet meer of het iets specifiek is) en een zaken carrière starten (dacht ik).
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

JayLenax schreef:Voor de 'beer'button moet je wel bij het mausoleum werken, en ook op niv. 3 zitten anders telt ie inderdaad niet.
De kuuroord medewerker van niv. 3 heeft er dacht ik twee te halen, een keer een eigen product testen (dus naar het kuuroord gaan, weet niet meer of het iets specifiek is) en een zaken carrière starten (dacht ik).

Mijn sim werkt in het mausoleum en heeft niv 3 maar toch blijft die beer-button uit.

Wat de kuuroordmedewerker betrijft zit ik ook aan niveau 3, hij moet volgens de button een massage laten uitvoeren. Er zijn 3 soorten massages maar tot op heden heeft nog geen enkele massage geleid tot de button. Ook heb ik alle andere zaken laten doen in het kuuroord maar zonder effect.

Heeft de plaats (stad) waar je de acties doet er mss ook iets mee te maken??? Want ik zie bij diegene die de beer-button wel hebben het merendeels in Starlight Shores gehaald hebben.
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

sims-mike schreef:
JayLenax schreef:Voor de 'beer'button moet je wel bij het mausoleum werken, en ook op niv. 3 zitten anders telt ie inderdaad niet.
De kuuroord medewerker van niv. 3 heeft er dacht ik twee te halen, een keer een eigen product testen (dus naar het kuuroord gaan, weet niet meer of het iets specifiek is) en een zaken carrière starten (dacht ik).

Mijn sim werkt in het mausoleum en heeft niv 3 maar toch blijft die beer-button uit.

Wat de kuuroordmedewerker betrijft zit ik ook aan niveau 3, hij moet volgens de button een massage laten uitvoeren. Er zijn 3 soorten massages maar tot op heden heeft nog geen enkele massage geleid tot de button. Ook heb ik alle andere zaken laten doen in het kuuroord maar zonder effect.

Heeft de plaats (stad) waar je de acties doet er mss ook iets mee te maken??? Want ik zie bij diegene die de beer-button wel hebben het merendeels in Starlight Shores gehaald hebben.
ja ik zit zelf ook in die buurt een vriendin van me heeft hem wel gehaald maar ook zei vertelde dat het pas de 9de keer gelukt was
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

weet iemand dit ik moet een goofy kardinaalpasta maken maar zo ver ik weet heb je deze gerecht niet wie o wie kan me helpen ?

ook moet ik 3 perfecte gerechten maken van de gevulde kalkoen alleen nu heb ik de recept gevonden maar kan nergens vinden dat ik het kan maken wat voor soort recept is het ontbijt lunch avondeten
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: kom je er niet uit hoe je een button moet verdienen vraa

chaneef schreef:weet iemand dit ik moet een goofy kardinaalpasta maken maar zo ver ik weet heb je deze gerecht niet wie o wie kan me helpen ?

ook moet ik 3 perfecte gerechten maken van de gevulde kalkoen alleen nu heb ik de recept gevonden maar kan nergens vinden dat ik het kan maken wat voor soort recept is het ontbijt lunch avondeten
Als je kalkoen wilt, moet je kiezen voor diner serveren en niet eten. Want de kalkoen is voor meerdere sims. En bij diner eten, maakt de sims alleen maar iets voor zichzelf klaar. Als heeft het noiks met buttons te maken. Ik heb twee dagen geleden ofzo de butten voor verloren ern vergeten verdient door een sim een gebroken hart te geven en die woonden in Barnacle Bay.

Weergave- en sorteeropties