Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

Huidskleur veranderen

Ik heb mijn honingpop levend gemaakt maar deze is nu "donker" van kleur....ik ben zeker geen racist maar voor mijn verhaal is het logischer dat het een blanke dame zou zijn; dus de vraag is: kan ik dit wijzigen en hoe (stap voor stap). Ben al gaan zoeken in stad bewerken maar daar kon ik niets vinden.
hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

Re: Huidskleur veranderen

ja dat werkt dus niet....ik doe CTRL+SHIFT+c en dan testingcheatsenabled (spatie) true en als ik dan met shift en linkermuisknop op de desbetreffende sim klik krijd ik 3 opties: levensfase wijzigen (dan komt er verjaardag dus), of favorieten instellen of iets anders maar niets met aanpassen of creeren.....
hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

Re: Huidskleur veranderen

het lukt me overigens wel op de manier van Chancake bij een "normale" sim (de sim die ik wil veranderen is natuurlijk eerst een pop geweest); misschien moet ik haar eerst een paar dagen laten leven en het dan nog eens proberen?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Huidskleur veranderen

Bij denkbeeldige vrienden werkt dat niet, ook niet bij vampiers.. Zelfs na een paar dagen niet geloof ik. (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties