Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 3 van 6

Markiewong
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
ma 05 mar 2012, 19:57

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

abctje schreef:Het is miss. een domme vraag, maar waar en hoe kun je een album maken? En hoe krijg je een vast optreden? 8-)
Albums kun je idd alleen verkopen. En een vast optreden krijg je als je een goed genoege optreden geeft. Dus veel oefenen veel optreden. En mischien krijg je dan wel een vast optreden
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

-Mijn sims hebben een rare groene gloed over zich heen in sim creëren. Een beetje zoals een vampierhuid.
-Er kwam gitaargeluid van een van mijn katten vandaan. Na het opnieuw opstarten was dat gelukkig verholpen.
-Bij de karaokemachine blijven ze nog een half simsuur doorzingen terwijl het lied allang is afgelopen.
-Ik heb weer eens problemen met mijn startprogramma. Soms sluit ie gelijk weer af en andere keren krijg ik een runtime error. En als ie het dan een keer doet krijg ik een melding dat er geen verbinding met origin kan worden gemaakt, terwijl ik origin al geupdate heb.

Ik heb alles legaal en speel alleen met spullen die door EA gemaakt zijn. Vooral het laatste probleem is vrij irritant. Wie kan mij helpen?
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

^ Dat met die rare huidskleur heb ik ook. Heb er ook al meerdere mensen over gehoord. Ik denk dat het door de patch komt die met showtime meekwam, omdat sommige er al voor showtime ast am hadden.
De rest weet ik niet, sorry.

V Ik heb ook altijd dat bericht dat er geen verbinding met origin kon worden gemaakt. En toch kan ik gewoon updaten en downloaden van de store. Het is een beetje vaag...

Laatst gewijzigd door Imme op za 17 mar 2012, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Ik heb nog Steeds de vervelende bug dat ik geen vissen mee kan nemen als ik op vakantie ben. Zo kan ik dus nooit wereldavonturen afspelen want ik moet op een gegeven ogenblik krokodillen mee nemen naar china?frankrijk?

Die kabouters die verschijnen als je artiest bent die blijven soms geluidjes maken terwijl er niks gebeurt. ( zeer irritant)
Geluid valt soms weg (deed hij ook al voor showtime)

Het wordt tijd dat EA wakker wordt en eens iets aan bugs gaat doen die al langer bestaan :angry

Sinds de nieuwe patch lopen ook sims in een vakantie land in gewone kleren ( onderzoekers e.d)
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

AnsjJ2 schreef:Weer een nieuw probleem: Wanneer mijn Zangeres wilt gaat optreden en: Podium inrichten kiest.. Verdwijnt alles en wordt zij opeens plop er naast gezet. En t optreden gaat dan niet door..
Ik had zelf een podium gemaakt in een gebouw. De afbater ( ofzoiets ) staat vast in het podium en er kan helemaal niemand optreden :-(
Oh ja mijn brievenbus heeft ook kuren Als ik er post uit wil halen ploept mijn sim een paar meter verder en krijgt niks uit de brievenbus. Dus al mijn trouwgiften zitten nog altijd in de brievenbus, en de gevers maar wachten op een bedankje :fluit
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

nou.. vanmiddag dus een exemplaar gehaald van showtime, ik kwam thuis, open t doosje en het drukkertje van die CD dinges was afgebroken dus de CD lag erlos in, nu installeer ik em net en wil ik hem opstarten, en ik zit al een kwartier tegen t laad scherm aan te kijken en heel het laadbalkje is gewoon leeg en er komt geen beweging in.. ik word hier echt gek van.. iemand ideeen?
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Jullie weten toch wel die mapjes waar je per uitbreiding alle spullen ziet? Ik heb er een voor elke uitbreiding, maar die van showtime staat er niet tussen. Hebben jullie dat ook?

V oke. Beetje raar dat er niet staat. Gelukkig gebruik ik het nauwelijks, maar het klopt natuurlijk niet.

Laatst gewijzigd door Imme op zo 18 mar 2012, 11:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

@Dennusz: Registreer het in Origin, download het daar vanaf.. Werkt dat niet, neem contact op met EA NL
@Imme: Die heb ik wel :O

Mijn bug is weer opgelost, dankzij iemand die online was op de TS3 functie: Heb mijn familie in depot gegooid, nieuwe wereld aangemaakt en daar de familie in gedaan. En nu werkt het weer perfect!
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

^ als je echt zeker weet dat je de nieuwste patch hebt, backup je spel, gooi alles eraf en installeer alles opnieuw. Dat is het enige dat ik kan bedenken maar het zou wel moeten helpen.

Mijn spel blijft nu soms hangen en gaat na een paar minuten weer verder.
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Ik kan me ineens niet meer aanmelden, dan zegt ie dat het emailadres/wachtwoord ongeldig is. Maar op de site van desims3.nl kan ik wel met dat wachtwoord en emailadres inloggen. Ik heb internet al opnieuw aangezet/uitgezet, sims paar keer opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, helpt niets...
Gebruikersavatar
sims3 showtime
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
za 04 feb 2012, 13:45

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

ik loop met zelfde probleem ik mij ook niet meer aanmelden dan zegt ie dat het emailadres/wachtwoord ongeldig is. Maar op de site van desims3.nl kan ik wel met dat wachtwoord en emailadres inloggen. Ik heb internet al opnieuw aangezet/uitgezet, sims paar keer opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, helpt niets onder tusen is mijn probleem opgelost ik heb showtime verwijdert en er opniewe opgezet nu kan ik me weer aan melden

Weergave- en sorteeropties