Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Ik weet niet of het al gemeld is, maar ik heb dus het volgende:
Als mijn sim gaat jongleren met fakkels, of met de vuurstok gaat draaien ofó. Dan zie ik helemaal geen vuur! Ik vind dit niet leuk, want ik ben bang dat het ook zo is bij de hoepel en dan ziet een show er helemaal niet zo 'spectaculair' meer uit!

Weet iemand wat hier aan te doen is??
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

^
Heb je nog een oude nude patch? Tenminste, bij mij waren van die effecten ook niet zichtbaar bij levensweg, en toen ik de nude patch heb verwijderd deed ie het weer 0;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
SimmieFan
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
179
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 10:01

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Astaloca schreef:Ik kan nergens mijn LE gebouw kwijt? :glare Iemand een idee waar wel?
Zelf heb ik de LE niet maar ik weet wel dat je de grote show locatie (Het Hoi Polloi Theater (ofzo)) kunt vervangen voor de LE stage, dus gewoon de grote show locatie weghalen, en dan het LE gebouw erin zetten.
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Hoi AnsjJ2, heb je iets veranderd aan uw kavel waardoor hij niet meer door kan?

Ik heb het eens voorgehad dat ik na het verbouwen van mijn huis mijn sim niet meer naar het werk wou omdat hij de woonkavel zogezegd niet kon verlaten. Ik heb toen mijn kavel volledig leeggemaakt en het huisje dat ik had volledig terug opgebouwd en toen werkte het wel terug. Er is volgens mij ergens een item dat hem blokkeert.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Ik heb alleen aan het begin van mijn kavel een hek staan, maar natuurlijk met een poortje. Ze moeit echt telkens met drie verschillende kliks door lopen naar buiten en dan pas als ze volledig van de straat is van haar kavel kan ze er door.

Dadelijk als ik thuis ben even proberen hoe of wat en anders moet ik maar verhuizen.


Ik breek wel lekker de regels :flapper :scared
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Weet iemand waar ik de nieuwe nummers die in de uitbreiding zouden zijn zitten? Ze hadden het over dat er nummers bij waren gekomen van Katy Perry en Maroon 5 en zo, maar zie die niet staan in opties en hoor ze ook niet op de radio.

Weergave- en sorteeropties