Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 6 van 6

Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Dit had ik zelf gefixt door simpel outfit plannen te openen, werkicoon aan te klikken en dan op te slaan, hetzelfde over de naaktbug. Maar mijn sim was al geheim agent, ging uit de douche zonder zich om te kleden.. en ging hij naakt naar het werk.

Waar is er btw een lijst met bekende bugs bij EA?
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Ik denk dat deze bug al voorgekomen is, maar ik heb hem hier nog niet gevonden.

Ik heb een vast optreden op het entertainment terrein. Voorheen niets loos maar vandaag kan ik geen podium spullen meer plaatsen. Het lijkt erop, aan de reactie van de sim te zien, alsof er iets anders al staat. Vreemd want het podium is geheel leeg. Niets werkt, eigen indeling, indeling van de plek zelf, ze blijft maar mokken dat ze het niet kan. Gevolg, ze kan haar vaste optreden niet doen. Het is 1 van de bugs die ik kan toevoegen aan de lange lijst *zucht* en zo gaat mijn lol er echt wel een beetje af.

Heb al opnieuw opgestart (zonder de oude geschiedenis te bewaren, heb hem bewaard vanaf de nacht voor het optreden, daarna niet meer opgeslagen om dus dit probleem te verhelpen). Ook dat bood geen uitkomst.

Heb getracht door middel van de testingCheats een nieuw podium te maken, maar ook dat wordt niet gezien en ze blijft niet kunnen optreden.

Iemand een idee?
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

SimGandr schreef:Ik denk dat deze bug al voorgekomen is, maar ik heb hem hier nog niet gevonden.

Ik heb een vast optreden op het entertainment terrein. Voorheen niets loos maar vandaag kan ik geen podium spullen meer plaatsen. Het lijkt erop, aan de reactie van de sim te zien, alsof er iets anders al staat. Vreemd want het podium is geheel leeg. Niets werkt, eigen indeling, indeling van de plek zelf, ze blijft maar mokken dat ze het niet kan. Gevolg, ze kan haar vaste optreden niet doen. Het is 1 van de bugs die ik kan toevoegen aan de lange lijst *zucht* en zo gaat mijn lol er echt wel een beetje af.

Heb al opnieuw opgestart (zonder de oude geschiedenis te bewaren, heb hem bewaard vanaf de nacht voor het optreden, daarna niet meer opgeslagen om dus dit probleem te verhelpen). Ook dat bood geen uitkomst.

Heb getracht door middel van de testingCheats een nieuw podium te maken, maar ook dat wordt niet gezien en ze blijft niet kunnen optreden.

Iemand een idee?
Ik heb dit nog nooit gezien en ik ben ook niet technisch, maar zou je cheatbalkje openen en "resetsim *" helpen? (Echt dat sterretje, daarmee reset je niet specifiek een sim, maar alle sims in de buurt)
Als dat niet helpt is het misschien een idee dat je je vaste optreden daar afzegt, maar ik snap dat je dat niet wilt :< Zo snel zou ik verder niks kunnen bedenken though
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

@ Aurelyce: Bedankt voor het meedenken :) Helaas hebben beide oplossingen dus niets gebracht en heb ik uiteindelijk inderdaad de vaste optreden afgezegd en ben toen naar stad bouwen gegaan om de kavel weg te halen en opnieuw te plaatsen. Dát gaf wel de oplossing, want toen kon ik er wel weer optreden. Moest wel opnieuw auditie doen maar ach ze was level 8 in haar zangcarriere dus ze werd toch wel aangenomen daar.

Was even omslachtig maar het is uiteindelijk op de pootjes terecht gekomen.

Heel erg bedankt voor het meedenken :)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Showtime: vragen, problemen en bugs

Er moet haast iets fout gegaan zijn want ik kan mijn karaoke machine niet meer gebruiken. Dit is al een tijdje aan de gang. Begon toen mijn sim nog een kind was, dus ik dacht, zal daar wel door komen. Maar nu is ze volwassen, ze heeft een paar keer kunnen zingen en nu ineens... Kan ze het ding alleen nog maar verbeteren.

Iemand die weet hoe dit komt en wat ik moet doen hieraan? Heb hem al vervangen voor een nieuwe maar het probleem blijft terug komen. Vind het wel heel jammer want in het verleden had ik dit niet. Kan het met geen van de 8 sims in het huis.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie