Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

kan me niet meer aanmelden

hij meld dat ik een nieuwe versie moet downloaden heb alle versies al gedownload en heb gister avond nog gespeeld en toen kon ik wel gewoon online aanmelden pff ook kan hij geen verbinding maken met origin wie herkent dit probleem en kan mij helpen
simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Re: kan me niet meer aanmelden

Ik heb hetzelfde! Maar bij mij is de update geloof ik niet goed gegaan, want het startscherm reageerde nergens meer op, heb opnieuw opgestart en toen viel er niks meer te updaten, maar kan me ook niet meer aanmelden...
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kan me niet meer aanmelden

simmy12 schreef:Ik heb hetzelfde! Maar bij mij is de update geloof ik niet goed gegaan, want het startscherm reageerde nergens meer op, heb opnieuw opgestart en toen viel er niks meer te updaten, maar kan me ook niet meer aanmelden...
leuk he nieuw spel denk je yes alles goed gelukt heb je dit weer pff ik ben op dit moment al mijn spellen aan het verwijderen en er opnieuw aan het zetten hopelijk lukt dit. maar heb je je al wel eerder gewoon aan kunnen melden net als mij? ik hoor het wel van je en bij wie moet je wezen met deze klachten weet iemand dit want ik spreek niet zo goed engels
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: kan me niet meer aanmelden

Ik heb een ker gehad dat ik er werd uitgegooid en daarna weer moest inloggen, is gewoo gelukt. Misschien even wachten tot de drukte voorbij is. Vandaag is release dag in Engeland. Kan miss te maken hebben met de drukte :)

V Allereerst: Let op powerposten :P Ten tweede; Inderdaad dat zou niet mogen, maar als de server gewoon zwaar belast wordt, dan krijg je dit soort dingen. En over updaten weet ik niet.
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kan me niet meer aanmelden

AnsjJ2 schreef:Ik heb een ker gehad dat ik er werd uitgegooid en daarna weer moest inloggen, is gewoo gelukt. Misschien even wachten tot de drukte voorbij is. Vandaag is release dag in Engeland. Kan miss te maken hebben met de drukte :)
ja maar dit zou wel gek zijn zou niet mogen en waarom geef hij dan aan dat ik mijn sims moet updatet terwijl dat wel gedaan is
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: kan me niet meer aanmelden

^
Ik heb precies hetzelfde.

Als ik me aan melden wil, geeft hij aan dat ik moet updaten en volgens mij startprogamma ben ik up to date, al 3x mijn game afgesloten. Echt waar, typisch EA -.-
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kan me niet meer aanmelden

als iemand het probleem heeft op gelost hoor ik het graag ik heb net de klantenservice aan de tel gehad omdat het nog een nieuwe spel was konden ze me niet echt verder helpen wel gingen ze het uitzoeken dus ik zou zegen bel ze want hoe meer problemen er daar binnen komen hoe erger ze de druk voelen
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: kan me niet meer aanmelden

ik heb misschien een idee waar het door komt dat we die update niet kunnen installeren. Deze update is alleen voor showtime dus misschien moet je je spel registreren op de officiele site, ik ga dat nu proberen en zeg later wel of het is gelukt
edit: ook dit heeft geen enkele zin
V gisteren was die update er ook nog niet en daarom kon je toen wel aanmelden

Laatst gewijzigd door Loungefan op vr 09 mar 2012, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: kan me niet meer aanmelden

Er is vanochtend een nieuwe patch verschenen (1.32), die de problemen dat bepaalde CC met SimPort meekomt zou moeten oplossen. Zonder deze patch kan je niet meer aanmelden.
Even het startprogramma verversen en je zou 'm moeten zien. Anders kan je hier alle patches vinden die er zijn.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: kan me niet meer aanmelden

^ De link van patch 1.32 doet het niet bij mij?

En ik heb precies hetzelfde probleem. Ik probeer het startprogramma te verversen, maar op de zeldzame momenten dat ie niet uit zichzelf afsluit krijg ik een melding dat ik geen verbinding met origin heb. Van origin heb ik de nieuwste versie en sta aangemeld. Iemand een oplossing?
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: kan me niet meer aanmelden

Inmiddels heeft EA de cumulatieve patch 1.32 weggehaald, omdat hierin spoilers zitten voor de volgende uitbreiding. Ik weet niet wanneer ze die gaan vervangen.

Tot die tijd kan je de specifieke patch gebruiken (mits je al patch 1.31 had): http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/ ... 015002.exe

Heb je een ander nummer of een Mac, dan moet je even in het overzicht kijken.
chaneef
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
wo 23 dec 2009, 20:24

Re: kan me niet meer aanmelden

Nefje schreef:Inmiddels heeft EA de cumulatieve patch 1.32 weggehaald, omdat hierin spoilers zitten voor de volgende uitbreiding. Ik weet niet wanneer ze die gaan vervangen.

Tot die tijd kan je de specifieke patch gebruiken (mits je al patch 1.31 had): http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/ ... 015002.exe

Heb je een ander nummer of een Mac, dan moet je even in het overzicht kijken.
haha lekker dan ben eindelijk blij dat hij het weer deed hebben ze deze patch weer weg gehaald
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: kan me niet meer aanmelden

Super bedankt Nefje!
Het werkt gelukkig =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: kan me niet meer aanmelden

Ik heb nu dus weer een probleem. Aangezien mijn launcher het niet doet probeer ik nu via de site van Nefje van versie 1.32.3.015002 naar versie 1.33.2.015002 te gaan. Maar als hij aan het instaleren is krijg ik een foutmelding met het bericht dat er een ongeldig bestand is gevonden. Wie kan mij helpen?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie