Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 11 van 15

Svenja81
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 10 mar 2012, 22:47

Re: Heb jij nog vrienden nodig voor Simport?

pieen_ schreef:Net iedereen toegevoegd xD

Iedereen welkom => http://mypage.thesims3.com/mypage/paulinetjecool
Ik heb je uitnodiging ontvangen maar kan je niet accepteren... Krijg steeds een foutmelding dat dat op dit moment even niet kan... :(

Krijg ook allemaal bevestigingen dat anderen mijn verzoek hebben geaccepteerd, maar ze verschijnen niet in mijn vriendenlijst...

Laatst gewijzigd door Svenja81 op zo 11 mar 2012, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Heb jij nog vrienden nodig voor Simport?

pieen_ schreef:ik probeerde iemand zijn vriendenverzoek te accepteren en toen kreeg ik dit bericht
'Wij hebben problemen ondervonden bij het doorvoeren van deze wijziging voor je vrienden. Probeer het later nog eens.'
dat hebben veel mensen: ik ook al de hele dag :hamer
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Heb jij nog vrienden nodig voor Simport?

Je bent niet de enige.Ik heb er ook last van.Ik kan geen vriendenverzoeken accepteren en ze vragen inderdaad om het later nog eens te proberen.Ik las ook dat men op dit moment last heeft met simport.Die werkt niet goed want er komen geen berichten meer door en ik kan ook niks plaatsen op dit moment.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Heb jij nog vrienden nodig voor Simport?

Volgens mij ligt de server er even uit, hiervoor werkte alles bij mij, nu is het als ik een verzoek stuur een error
en vrienden accepteren kan ook al niet, naja het is ook niet niks van net 2 gebruikers (om te testen) naar duizenden! hetzelfde als Sims Social, Kinderziektes :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie