Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

121 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Weet iemand waar ik een microfoon kan vinden? Ik heb overal gezocht maar ik zie hem nergens staan.. of moet je eerst oefenen met de karaokeset en dat je dan daarna in het beroep komt en automatisch een microfoon krijgt bij het zingen?

Edit; Ik heb hem al.. ^^

Laatst gewijzigd door Demikoeliejoelie op do 08 mar 2012, 14:02, 4 keer totaal gewijzigd.

cindy1986
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
do 27 okt 2011, 15:35

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Ik heb even 2 vraagjes.

1. Hoe zet ik een simport aan?
2. nadat ik mn spel heb geinstaleerd en geregistreerd, zou ik de draaitafel kunnen downloden, toen ik dat wilde doen kwam er ineens een pagina met " oeps er is een fout opgetreden" hoe kan ik die draaitafel nu alsnog gratis instaleren?
Gebruikersavatar
Leonson
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 11:50

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Een vraagje heb ik:

Ik heb nu een lamp, met geest enzosoort en hem de wens: "Geest Bevrijden" gedaan..
Ik moest de lamp in de kou en in de hitte stoppen dus dat heb ik gedaan.. Maar nu..

Zeggen ze dat ik naar een tombe moet gaan!
Dus ik ben wezen reizen en ging naar een tombe maar het lukt nog steeds niet D:

AUB HELP ME!

EDIT: Het is al gelukt

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op do 08 mar 2012, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Voortaan post bewerken ;)

Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Kun je ook in een band zingen? Dan bedoel ik een band vormen en dan zit er bijvoorbeeld 1 sim op de piano, 1 sim op de drums, 1 sim op de gitaar en 1 sim die zingt in de band.

v Hmm, ja klopt.. Jammer

Laatst gewijzigd door Demikoeliejoelie op vr 09 mar 2012, 16:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Klopt het dat er geen verzamel mapje van de spullen van showtime is?
En ik hoor mijn sim niet zingen terwijl ik andere dingen wel hoor zoals gepraat en omgevingsgeluiden.. Hoort dit?!

V in het spel zelf.. Goh het boekje das lang geleden haha volgens mij sinds luxe accessoires is dat niet meer..

Laatst gewijzigd door xDuvessa op vr 09 mar 2012, 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

FranSor schreef:
Duressa schreef:Zo ben ik op zoek naar de uitleg van het spel, meestal zit er een boekje bij maar nu moet je dat online vinden :? .
Weet iemand een link, snap het niet echt namelijk :$
Wat snap je precies niet? Simport of hoe je een beroep begint? :?
Ik wil gewoon wat verder informatie over het spel wat dus meestal in het bijgaande boekje (zoals bv bij Middernacht), waar ook je code op staat, te lezen valt.
Maar nu staat er "handleiding online inbegrepen", Selecteer LESSONS in het hoofdmenu om eenvoudig toegang te krijgen tot de digitale handleiding van dit spel""
Waar, wat en hoe zijn mijn vragen :? :?
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Duressa schreef:
Ik wil gewoon wat verder informatie over het spel wat dus meestal in het bijgaande boekje (zoals bv bij Middernacht), waar ook je code op staat, te lezen valt.
Maar nu staat er "handleiding online inbegrepen", Selecteer LESSONS in het hoofdmenu om eenvoudig toegang te krijgen tot de digitale handleiding van dit spel""
Waar, wat en hoe zijn mijn vragen :? :?
Als je linksonderin op de puntjes drukt zie je in het menu 'Lessen' staan. Hier kan je de digitale boekjes vinden. ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten