Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

121 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

RianneFloortje schreef:Op welke site moet je een acount hebben om de simport tegebruiken :?
Je moet een account hebben op www.desims3.nl
Vogelzang schreef:De eerste geruchten over De Sims 3 showtime waren dat je basketbal, voetbal, en allerlei andere sporten kon spelen (niet in rabbithole). Hoe zit dat nu, kan je dat ook doen of niet?
Deze sporten kan je niet beoefenen, voor zover ik weet.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Ik west dat hier wat onduidelijkheden over zijn dus ik heb het via Twitter aan Graham Nardone, een snel reagerende producer, gevraagd.

Vraag: is het mogelijk om Te Simporten met bv je zusje's account terwijl jullie maar 1 kopie van het spel in huis hebben?

Antwoord: Nee, dit kan niet. Je kan een spel maar 1 keer registreren, dus maar 1 iemand kan het spel registreren en Simport gebruiken.

Mijn tip: maak samen een account aan waar iedereen in huis op kan zodat je broertjes en zusjes ook kunnen Simporten. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Ik heb de vraag al eerder gesteld,
Krijg je de spullen van de Katy perry edition en de LE er meteen bij in je spel, of moet je die downloaden van de store met een bepaalde code??

Ik wil niet opdringerig overkomen maar het is gewoon een vraag waar ik erg mee zit..... :S

V Bedankt! =D

Laatst gewijzigd door abctje op ma 27 feb 2012, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

abctje schreef:Ik heb de vraag al eerder gesteld,
Krijg je de spullen van de Katy perry edition en de LE er meteen bij in je spel, of moet je die downloaden van de store met een bepaalde code??

Ik wil niet opdringerig overkomen maar het is gewoon een vraag waar ik erg mee zit..... :S
Ik denk persoonlijk dat je dit, net zoals bij de spullen van de limited edition van De Sims 3 Beestenbende, moet downloaden met je serial code (de code die je bij je spel krijgt). Ik denk dus dat je je spel moet registreren om het te downloaden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

FranSor schreef:Ik west dat hier wat onduidelijkheden over zijn dus ik heb het via Twitter aan Graham Nardone, een snel reagerende producer, gevraagd.

Vraag: is het mogelijk om Te Simporten met bv je zusje's account terwijl jullie maar 1 kopie van het spel in huis hebben?

Antwoord: Nee, dit kan niet. Je kan een spel maar 1 keer registreren, dus maar 1 iemand kan het spel registreren en Simport gebruiken.

Mijn tip: maak samen een account aan waar iedereen in huis op kan zodat je broertjes en zusjes ook kunnen Simporten. :)
Heel erg bedankt! :D
Dan maken we gewoon een nieuw account aan, en registreren daar alleen Showtime op.

Maar nu heb ik dus weer een nieuwe vraag over de achievements xd
Aangezien we alle andere uitbreidingspakketten op het oude account hebben staan, kunnen we dan wel alle achievements behalen? Of gaat er het gewoon om dat de uitbreidingspakketten op je computer staan? Ben namelijk niet zo technisch :$
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Charge schreef:
FranSor schreef:Ik west dat hier wat onduidelijkheden over zijn dus ik heb het via Twitter aan Graham Nardone, een snel reagerende producer, gevraagd.

Vraag: is het mogelijk om Te Simporten met bv je zusje's account terwijl jullie maar 1 kopie van het spel in huis hebben?

Antwoord: Nee, dit kan niet. Je kan een spel maar 1 keer registreren, dus maar 1 iemand kan het spel registreren en Simport gebruiken.

Mijn tip: maak samen een account aan waar iedereen in huis op kan zodat je broertjes en zusjes ook kunnen Simporten. :)
Heel erg bedankt! :D
Dan maken we gewoon een nieuw account aan, en registreren daar alleen Showtime op.

Maar nu heb ik dus weer een nieuwe vraag over de achievements xd
Aangezien we alle andere uitbreidingspakketten op het oude account hebben staan, kunnen we dan wel alle achievements behalen? Of gaat er het gewoon om dat de uitbreidingspakketten op je computer staan? Ben namelijk niet zo technisch :$



Naar mijn idee gaat dit echt alleen om wat je tijdens het spelen bereikt en heeft het inderdaad niks met je geregistreerde games te maken. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

SimmieFan schreef:Kan je allen je vrienden van Mijn pagina gebruiken, of ook die van Facebook enzo?
Simporten gaat echt alleen via de mijn pagina, dus alleen me de vrienden die je daar hebt.

Via Facebook (dit kan ook voor Twitter) kan je wel herinneringen delen en je kan er zelfs voor kiezen om dit van zelf te laten gaan. Je kan er ook voor kiezen wat voor soort herinneringen je door laat sturen naar Facebook (en/of Twitter).
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Bassie99 schreef:Ik heb gehoord dat het nieuwe monster een geest is en ik wil hier toch wat meer informatie over dus mijn vraag is: Wat is precies de geest en wat kun je ermee wensen doen?

Hier hebben wij nog niet veel informatie over. Maar we hebben hem wel al voorbij zien komen! Lees en kijk het chat verslag van volgens mij 23 februari in het Showtimeforum, daar heb ik een klein stukje over beschreven. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

ik had gezien dat als je via de simport een sim stuurt en die sim downloads bevat dat daar andere kleren voor in de plaats komen. maar kun je de sim die je via simport krijgt ook nog aanpassen? want stel die sim die je via simport krijgt en die heeft een gedownloade skin, wordt de skin dan zwart?
en nog iets: als de sim die je via simport krijgt downloads bevat die je zelf ook hebt, behoud die sim dan z'n kleren of komen er alsnog kleren voor in de plaats zonder downloads?
hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk zijn :)
edit: nog een vraag, sorry als hij al gesteld is: wat zijn de nieuwe vaardigheden?
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Loungefan schreef:ik had gezien dat als je via de simport een sim stuurt en die sim downloads bevat dat daar andere kleren voor in de plaats komen. maar kun je de sim die je via simport krijgt ook nog aanpassen? want stel die sim die je via simport krijgt en die heeft een gedownloade skin, wordt de skin dan zwart?
en nog iets: als de sim die je via simport krijgt downloads bevat die je zelf ook hebt, behoud die sim dan z'n kleren of komen er alsnog kleren voor in de plaats zonder downloads?
hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk zijn :)

Een goed en duidelijk antwoord kan ik je nog niet geven hierop. Wel weet ik dat de spullen vervangen worden, maar ook dat je de binnenkomende Sim als ontvanger niet kan aanpassen, je kan enkel het decor zelf neerzetten.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten