Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

121 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

FranSor schreef:
Duressa schreef:
Ik wil gewoon wat verder informatie over het spel wat dus meestal in het bijgaande boekje (zoals bv bij Middernacht), waar ook je code op staat, te lezen valt.
Maar nu staat er "handleiding online inbegrepen", Selecteer LESSONS in het hoofdmenu om eenvoudig toegang te krijgen tot de digitale handleiding van dit spel""
Waar, wat en hoe zijn mijn vragen :? :?
Als je linksonderin op de puntjes drukt zie je in het menu 'Lessen' staan. Hier kan je de digitale boekjes vinden. ;)
Dat is dus IN het spel :? , ik dacht dat je naar een website moest gaan, vandaar mijn vraag ;)
Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Voor mijn gevoel zitten er best veel bugs in de sims showtime.
Ik heb bijvoorbeeld dat ik mijn eigen sim wel zie, maar als ik in het park ben zie ik geen andere sims. Ik zie wel stoelen bewegen, laptops verschijnen en denkwolkjes, maar niet de sims zelf. Toen ik de sims showtime net had had ik daar geen last van maar het word steeds erger.Gras wat vaag op de wegen zit en mijn paard werd net ook ontzichtbaar en toen dacht ik ik ga wel even de buurt bewerken.. Nu ziet starlight shores er zo uit!:O
Afbeelding
Oja, mijn spel doet soms wel een kwartier tot half uur over het opslaan of hij geeft de fout aan " Kan niet opslaan, foutcode12, bekijk leesmij voor meer details"" en loopt ook best vaak vast met de fout; "De sims doet het niet meer.."
Hebben nog meer mensen hier last van?

Edit; oh fijn.. toen ik dus even uit het spel ging om dit te posten en mijn printscreen van starlight shores te laten zien, en daarna weer het spel in wou gaf hij idd weer deze fout aan: De sims doet het niet meer... -.-
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

IsaxSims schreef:Hoe kun je zangeres worden bij Sims Showtime?
Ik heb hem en er staat dat ik gewoon bij de banen moet kijken maar ik kan hem niet vinden :o
Het zou fijn zijn als iemand me zou helpen (:
Ga naar de computer, kies voor beroepen zoeken en kies de vacature die je wil vervullen :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

Ik weet niet of dit het goede topic is om op te posten maar sinds ik Showtime heb geïnstalleerd krijg ik maar niet de optie 'Ask to go steady' in mijn spel met twee sims. Wel alle anderen dingen zoals o ja en kindje proberen te maken, masseren, wang strelen enzovoorts, en hun balkje is ook helemaal vol enzo maar het komt maar niet tevoorschijn en ik heb al eens een hele simsnacht lieve dingen blijven doen maar het verschijnt maar niet, en zo kunnen ze ook niet trouwen enzo.. :( ik heb al resetsim geprobeerd enzo maar niets helpt, weet iemand wat ik kan doen? :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Stel hier alvast je vragen over De Sims 3 Showtime!

hergenen schreef:Weet iemand hoe je albums kan verkopen?
ik denk dat je eerst een level van zang moet halen en dan moet je eerst kennis maken met de sim daarna stond het gewoon in het menu of onder zanger, maar dacht gewoon na op een andere sim te klikken
deetui schreef:waar kan je je game registreren op origin?
ik heb op de site geregistreerd en ie kwam er bij origin gewoon bij
Luuk2011 schreef:Weet iemand hoe je een cd opkan nemen?
voor dan te verkopen, in game? dat hoef je niet te doen, kan voor zover ik weet ook niet

Weergave- en sorteeropties

Gesloten