Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

eindbal

Mijn oudste dochter is net afgestudeerd; heeft haar diploma gekregen en nu staat er een limo voor de deur om haar op te halen voor het eindbal (prom-night). 1 probleem: ze is de vorige avond jong-volwassen geworden en kan (om die reden??) niet in de limousine stappen en ook bij school kan ik niet aanklikken: naar eindbal gaan. Kan ik deze toch bijwonen of is dit gewoon voorbij voor haar...had nochtans gevoel dat ze prom-queen kon worden!
Gebruikersavatar
phanda
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
za 13 jul 2013, 21:24

Re: eindbal

Eigenlijk kun je niet naar een eindbal als je aangemeld of dat je al bij de korstschool bent. Als je een tiener hebt kun je het beste de als een van de eigenschappen: geluksvogel. En je moet hem/haar thuis laten en dus niet naar de kostschool. Je krijgt een bericht dat er een eindbal aankomt en afwachten maar!

Xx
Ps. Het is op school dus je kunt niet zien wat er gebeurt, dus als je tiener vecht kun je niets doen!
Pps. Als je geen koning of koningin word kun je met de cheat buydebug er 1 kopen voor $1
Ppps. Je kunt niets met de kroon zelfs niet opzetten
SimmerJulie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 12 aug 2013, 20:52

Re: eindbal

Ik was net een tiener (heb nog 200 dagen te gaan) en kreeg toen eindbal! Dat vond ikzelf redelijk vroeg maar ik haat ook een jongvolwassene die net JV is geworden en die kon ook niet naar het bal dus...! ;)

Weergave- en sorteeropties