Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

102 berichten • Pagina 3 van 6

daniella
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 14 jan 2010, 17:11

de bron van de geluiden

olaa.
ik ben nu in frankrijk en ben bij de missie waar je bij het museum naar vreemde geluiden moet zoeken. :thumbdn
Ik ben er nogsteeds na een week niet uit?? :confused
iemand een idee?
:blush
daniella
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 14 jan 2010, 17:11

Re: de bron van de geluiden

ik heb m!
zodra je aan de fakkel heb getrokken kan je er zo doorhee lopen.
Nu was ik bezig met de missie met 3 granaatappels bezorgen.
Die moest ik dus in een andere wereld halen.
kom ik eenmaal weer terug heb me sim ze opgegeten -,-"
dus 1 tip.. koop er gelijk 20 ofzo :blush
daniella
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 14 jan 2010, 17:11

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Marije schreef:Ik ben momenteel bezig met een tombe onder een woning... maar dan kom ik in de eerste ruimte met 3 van die standbeelden, op de ene deel van de vloer is het rood en aan de andere kant is het blauw... Ik snap even niet hoe ik door die deur moet... Iemand een idee?? Of moet ik ergens naar toe ofzo?? Of zit die tegel waarop je moet gaan staan elders???
je moet aan de fakkel trekken. duurde ook lang voordat ik m had hoor :blush
daniella
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 14 jan 2010, 17:11

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Lieze schreef:Granaatappels kun je in egypte halen.. Als je in huize landgraaf een sleutel hebt kun je de deur ergens in de buurt van de achteringang openen. daar moet je de muziek aanzetten en de beelden naar hun plaats slepen, hiermee worden veel van de oude vallen onschadelijk.

Nou heb ik de opdracht gekregen om in La kunstgalerie op patrouille te gaan, maar ik heb geen idee wat ik daar nou eigenlijk moet doen. Ik moet de egyptische afdeling inspecteren.... Halp. :crying
`


ik kom maar niet naar die kamer met die stereo, door die laatste 2 vallen.. die kan ik niet onschadelijk maken...
iemand?
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Als je al in de kamer zit,dus in de kelder?
Is er rechts van je een deur,als je daardoor heen gaan(weet nu even niet of die open of dichts is) dan kom je bij die schakelaars dan moet je wat met die stenen doen die erop staan
Uiteindelijk gaat er een deur open of die vallen gaan uit.
en dan kan je er dus doorheen

tip:als je langs die vallen bent en in de volgende kamer moet je even rouwen bij het grafsteen
Afbeelding
daniella
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 14 jan 2010, 17:11

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

djon black schreef:Als je al in de kamer zit,dus in de kelder?
Is er rechts van je een deur,als je daardoor heen gaan(weet nu even niet of die open of dichts is) dan kom je bij die schakelaars dan moet je wat met die stenen doen die erop staan
Uiteindelijk gaat er een deur open of die vallen gaan uit.
en dan kan je er dus doorheen

tip:als je langs die vallen bent en in de volgende kamer moet je even rouwen bij het grafsteen

nee ik heb die kamer nog niet gevonden ik kom maar niet bij die plek dat je die beelden kan verschuiven als je die muziek heb aangezet en zenporteren ofzo.. hoew moet dat?

Weergave- en sorteeropties