Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

102 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
AnneliesMichelle
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
ma 28 sep 2009, 11:10

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Lieze schreef:Nou heb ik de opdracht gekregen om in La kunstgalerie op patrouille te gaan, maar ik heb geen idee wat ik daar nou eigenlijk moet doen. Ik moet de egyptische afdeling inspecteren.... Halp. :crying
Je moet daar naar die afdeling lopen en de sacrogaaf bekijken.. dat is het geloof ik... almost the same voor de afdeling China
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

AnneliesMichelle schreef:
Lieze schreef:Nou heb ik de opdracht gekregen om in La kunstgalerie op patrouille te gaan, maar ik heb geen idee wat ik daar nou eigenlijk moet doen. Ik moet de egyptische afdeling inspecteren.... Halp. :crying
Je moet daar naar die afdeling lopen en de sacrogaaf bekijken.. dat is het geloof ik... almost the same voor de afdeling China
Thanksss. :d
Old and wise...
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

kyta1702 schreef:
Bryan schreef:Ik ben vandaag door het hele huis gekomen. Het enige wat ik nog moet vinden is een key om naar de kelder in het huis te gaan. En in China nog iets om die grote steen weg te krijgen.
Misschien kun je uitleggen hoe je het hebt gedaan? dan hebben andere spelers er ook wat aan...

:blush ..ikke dus ook... :laugh
Dat is moeilijk uit te leggen. Je moet gewoon altijd alle deuren langs gaan om te kijken of je ze kan openen. Je kan niet alle vallen 'vernietigen', omdat sommige te oud zijn om onklaar te maken. Het hele huis kan je alleen maar doorkomen door verschillende avonturen te doen. En je moet het magische voorwerp uit China hebben om die grote kei weg te krijgen. Bij de eerste keer dat ik in het huis was kwam ik ook niet ver. Bij de tweede keer kreeg ik een sleutel waardoor ik meteen bij die 'muziek' kamer kwam. Je moet zorgen dat je gewoon overal de muziek aanzet, dat heb ik ook gedaan. Altijd blijven kijken of je door een bepaalde deur kan en gewoon alles oprapen en openen. Ook moet je kijken of je in 'zwarte' kamers komt. Als je bij de voordeur de dubbele trap op moet heb je aan de linkerkant een mini kamertje in lopen waardoor je op een voeten tegel kan komen. Overigens moet je aan de onderkant van de dubbele trap (brede trap bij voordeur) een grote steen (die je kan verschuiven) verschuiven over de elektriciteits val. Daardoor gaan die ook kapot.

Als het niet duidelijk is, kan ik eventueel. screens maken met uitleg.
stefbitch
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 02 dec 2009, 16:27

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

tania schreef:ik zit ergens in de kelders in de kunstgalerij in frankrijk ik zou een geluid of zoiets moeten zoeken er staan 2 standbeelden en er zijn geheime deuren,1 geheime deur heb ik al geopend ,je moet de 2 standbeelden ergens zetten om nog geheime deuren te openen nu zit ik vast en kan niet verder, kan er mij iemand helpen :unsure
je moet aan die fakkel trekken die omhoog hangt^^
ditty36
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 06 dec 2009, 02:00

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Marije schreef:Ik ben momenteel bezig met een tombe onder een woning... maar dan kom ik in de eerste ruimte met 3 van die standbeelden, op de ene deel van de vloer is het rood en aan de andere kant is het blauw... Ik snap even niet hoe ik door die deur moet... Iemand een idee?? Of moet ik ergens naar toe ofzo?? Of zit die tegel waarop je moet gaan staan elders???

Achter die beelden op de muur hangen 2 kandelaren. De ene brand de andere niet. Je moet aan de kandelaar die brand trekken, dan gaat de kandelaar die niet brandde wel branden met rood licht. dan verschijnt er een trap als ik me het goed herinner.
Kyta

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

ik heb alles bijna in frankrijk alleen de nectar tombe niet en ik krijg met geen mogelijkheid die opdracht..

ik moet steeds met een nieuwe sim terug komen, maar die moet dan ook alle opdrachten opnieuw doen en uiteindelijk moet ik weer met een nieuwe sim terug komen, omdat je dan alleen nog maar nectar kan afleveren voor geld.... het lijkt me vet cool als ik alle tombes in frankrijk heb.. maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen .. heeft iemand de nectar tombe al gespeeld?? en met welke opdracht.. ik ben er een beetje klaar mee iedere keer dezelfde opdrachten te doen daar met een andere sim.. heb het nu 5 keer gedaan.. :bored
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Heb je die ene tombe, waar je uiteindelijk op zo'n eiland komt, ook al gedaan?
Die was op het laatst echt mooi van binnen.
Hij begon ergens waar ook een paar grote rotsblokken lagen met een paar opaal stenen
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Ik heb het geluid achter de geheime deur achterhaald. Het is een grafsteen. Nu heb ik een ander probleem. ik zit vast bij de opdracht dat het lichaam van de eerste supoost in de familiekist op het kerkhof moet leggen. Waar moet ik nou het skelet die je in de inventaris krijgt leggen?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Dank je. als ik dat avonttur weer aangeboeden krijg kan ik hem dan gewooon weer acsepteren. En ik heb nog een probleem. Hoe krijg ik in hemelsnaam lekkre nectar? Wat ik ook probeer, zelfs met lekkere druiven blijft die nectar van mij normaal. En ik heb al drie vaardigheidspunten voor nectar maken.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

simmertje1981 schreef:Dank je. als ik dat avonttur weer aangeboeden krijg kan ik hem dan gewooon weer acsepteren. En ik heb nog een probleem. Hoe krijg ik in hemelsnaam lekkre nectar? Wat ik ook probeer, zelfs met lekkere druiven blijft die nectar van mij normaal. En ik heb al drie vaardigheidspunten voor nectar maken.
dan moet je ze en tijdje in een rek stoppen, en anders in een tombe in Frankrijk gewoon nectar zoeken en die geven
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Als je in Frankrijk bij het museum bent kijk dan even in de tuin: ik was er vissen en zag 2 Kabouters staan: de Egyptische en de Franse: kon ik zo in mijn inventaris zetten!

De Chinese had ik al.

En de gendarmerie heeft mijn sim nog niet opgepakt voor deze 'kunst roof'. :rolleyes

Ik moet dat Landgoed Landgraaf ook weer in voor een opdracht die ik had in China. Ik zit daar ook vast: de achteringang had ik al gedaan eerder en een deel van het huis. maar nu als ik achterom erin ga kan ik 1 deur door: de 2 andere deuren in het smalle gangetje kan ik niet aanklikken. Enfin: ga het ng wel eens proberen: gelukkig save ik vaak dus dat scheelt veel gedoe.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Die kabouters kunnen overal liggen op die kavel :tongue

Maar ik weet nog dat die drakengrot sleutelsteen ergens in een kist lag (je herkent hem wel, want er komen van die blauwe glinster dingen omheen) en die stond bij een bureau waar de sleutel van charmes (of zo) lag.

Maar je moet volgens mij een deur waar een trap naar boven gaat, maar het kan ook naar beneden zijn :tongue :rolleyes En dan moest je helemaal naar boven sleutelsteen pakken in een kist en dan weer een beetje naar beneden en die ergens in doen. En dan gaat het nog een stukje verder tot dat je er komt :rolleyes
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Ik ben net met mijn Sim weer terug uit frankrijk: moet eerst in Egypte krokodillen vangen. Dan weer naar Frankrijk: maar wil ook naar China.

In alle landen bijna level 3 met Fabian Kwana: maar zijn biologiese klok tikt ook door en er moet wel nageslacht komen!

En dan maar eens huizen kopen en meer opdrachten doen!

Denk dat ik maar eens een keer een kind adopteer: komt wel goed uit nu ... :sneaky
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties