Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

102 berichten • Pagina 1 van 6

tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

ik zit ergens in de kelders in de kunstgalerij in frankrijk ik zou een geluid of zoiets moeten zoeken er staan 2 standbeelden en er zijn geheime deuren,1 geheime deur heb ik al geopend ,je moet de 2 standbeelden ergens zetten om nog geheime deuren te openen nu zit ik vast en kan niet verder, kan er mij iemand helpen :unsure
Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Ik ben momenteel bezig met een tombe onder een woning... maar dan kom ik in de eerste ruimte met 3 van die standbeelden, op de ene deel van de vloer is het rood en aan de andere kant is het blauw... Ik snap even niet hoe ik door die deur moet... Iemand een idee?? Of moet ik ergens naar toe ofzo?? Of zit die tegel waarop je moet gaan staan elders???
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnneliesMichelle
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
ma 28 sep 2009, 11:10

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

tania schreef:ik zit ergens in de kelders in de kunstgalerij in frankrijk ik zou een geluid of zoiets moeten zoeken er staan 2 standbeelden en er zijn geheime deuren,1 geheime deur heb ik al geopend ,je moet de 2 standbeelden ergens zetten om nog geheime deuren te openen nu zit ik vast en kan niet verder, kan er mij iemand helpen :unsure
Als je net die ruimte binnen komt moet je die 2 beelden verschuiven naar die 2 inhammen in de muur (1 raster) en dan moet het lukken! maar miss heb je dat al uitgevogeld :laugh
Afbeelding
tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Marije schreef:Ik ben momenteel bezig met een tombe onder een woning... maar dan kom ik in de eerste ruimte met 3 van die standbeelden, op de ene deel van de vloer is het rood en aan de andere kant is het blauw... Ik snap even niet hoe ik door die deur moet... Iemand een idee?? Of moet ik ergens naar toe ofzo?? Of zit die tegel waarop je moet gaan staan elders???
je hebt naast de deur een kandelaar omhoog hangen daar moet je aan trekken en er verschijnen 2 stenen op de grond op die stenen moet je de standbeelden zetten
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Vooral in het huis van de familie Landgraaf is het een doolhof van elektriciteits vallen. Sommige kan mijn sim gewoon onschadelijk maken, maar er zijn ook vallen die te oud zijn om onschadelijk te maken. Kan ik ergens wat vinden of kopen waardoor mijn sim ook die oude vallen onschadelijk kan maken?
Gebruikersavatar
Lieze
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
ma 30 nov 2009, 09:04

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Granaatappels kun je in egypte halen.. Als je in huize landgraaf een sleutel hebt kun je de deur ergens in de buurt van de achteringang openen. daar moet je de muziek aanzetten en de beelden naar hun plaats slepen, hiermee worden veel van de oude vallen onschadelijk.

Nou heb ik de opdracht gekregen om in La kunstgalerie op patrouille te gaan, maar ik heb geen idee wat ik daar nou eigenlijk moet doen. Ik moet de egyptische afdeling inspecteren.... Halp. :crying
Old and wise...
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & tricks

Ik denk dat je even moet wachten tot er een verkoper komt :bored
Toen ik naar een land ging en gelijk naar een winkel kon ik ook nog niks (wel naar binnen, maar niks kopen.) Maar na een tijdje kwam er iemand vrolijk aangelopen en kon ik wel wat kopen :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie