Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
lauravdl
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
vr 26 feb 2010, 10:33

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Ik ben naar Egypte geweest naar het huis wat jullie zeiden.
Krijg alleen dit te zien:
Afbeelding
Ik heb geprobeerd om een sim in het huis te plaatsen maar het huis kost 127,000 dus dat is veel te veel geld. Ik weet ook niet hoe ik als ik een nieuwe sim heb aangemaakt in Egypte, dat huishouden actief kan maken zodat ik daar mee kan gaan spelen en geld kan verdienen om later weer te verhuizen...

Kan iemand mij helpen? Ik zou heel graag deze opdracht halen :wink
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Nou dat is toch van de zotte...

Als laatste redmiddel (hopelijk) vond ik dit nog op internet, geen idee of het werkt:

talk to the book store clerk. She is mean, but once you get on her good side by local gossip and chatting she will give you the book (????) ( hoe is je engels?, vertaal het zo hoor :wink )

of anders de cheatcode gebruiken zoals hierboven is aangegeven om de huizen gratis te maken :wink
Gebruikersavatar
lauravdl
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
vr 26 feb 2010, 10:33

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

hallo allemaal!

nou het is me zojuist eindelijk gelukt om de oude bibliotheek te voltooien! ik heb helaas gebruik moeten maken van een cheat 'freerealestate' (wel erg bedankt hiervoor). heb een nieuwe sim aangemaakt en die in dat huis laten wonen. toen ik hier na een tijdje vrienden mee was kon ik met de trap de kelder in! :thumbsup

nu heb ik alweer een volgend probleempje: waar vind ik het eeuwigheids relikiwie? ik heb heel de piramide al afgezocht!
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

hmmm. hoeft niet altijd zo te zijn..mijn sims hebben bijna altijd de zwarte band, maar ben toch al eens vervloekt, het gebeurde niet tijdens een gevecht, maar de mummie kwam gewoon op m'n sim af, keek hem in de ogen en....vervloekt :scared ! had gelukkig de sfinx al helemaal uitgekamd (pfff....rotwerk) en wist dus waar ik heen moest om van de vloek af te komen.

maar vervloekingen zijn idd zeldzaam. Ken deze opdracht trouwens nog helemaal niet.
Gebruikersavatar
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
422
Lid geworden op:
ma 21 dec 2009, 16:30

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

help in ben in egypte en moet op zoek naar het levensrekwi maar daar heb ik een helft van de piramide al onderzocht (en ja ik weet dat het de goeie piramide is) maar nu moet ik dus de andere helft oderzoeken maar daar kan ik niet komen omdat ik daar een sleutelsteen in de vorm van een sleutel moet stoppen iemand een idee waar dat ding licht
Gebruikersavatar
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
422
Lid geworden op:
ma 21 dec 2009, 16:30

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

nope ik heb verder hele piramide afgezocht maar geen sleutels te vinden want er zijn nog 2 ingangen die ik nog niet heb geschekt en je hebt voor beiden een sleutel nodig en geen sleutels gevonden of gekregen
Gebruikersavatar
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
422
Lid geworden op:
ma 21 dec 2009, 16:30

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

ik ben nu ook bij een opdr daar je deuren moet openen met vloerschakelaars maar ik krijg de juiste combinaties niet voor elkaar dus heb ik geen idee welke combis het zijn (ik heb wel getallen gekregen maar heb geen idee waar het voor is)
Gebruikersavatar
Distel
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
ma 07 jun 2010, 14:54

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Heej kan iemand me helpen. Ook ik ben op zoek naar het eeuwigheidsrelikwie in een van de piramides. heb bijna alles al gehad op 2 deuren/kamers na die ik absoluut niet in kan vanwege een kettingslot. alles 3-dubbel gecheck en ben inmiddels wanhopig, heb er uren rondgedwaald, maar nergens kan ik een schakelaar vinden. hoe kom ik die kamers binnen. Met zenteleporteren kan je alleen verlichte kamers binnenkomen en geen zwarte kamers.
Hieronder de 2 knelpunten;op foto 1 zie je nog 1 zwarte kamer en op 2 een 'kelder' waar ik niet verder kom :(

Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie