Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Ik wordt hier echt moe van: ik zit nu in een Koper Mijn: daar hakken en interacties met Tombe dingen gaat goed maar als ik ondergronds ga kan ik niks meer doen: niet meer hakken op rotsen of kisten openen.

dom spel :cursing net alsof niks meer werkt als ik ondergronds ga (in Egypte) ... :cursing

Iemand nog tips of praat ik tegen mezelf hier :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

hiki schreef:Toevallig staat deze video net op youtube: in de aller eerste kamer kan ik dus niks aanklikken - dus niet op die witte tegel gaan staan. Of er zit een bug in of ik heb een stap ervoor niet gedaan. Op alle plekken die ik aanklik op de vloer staat alleen 'gebruik de trap' :unsure


he he eindelijk kon ik alles nu wel gebruiken: schijnbaar omdat ik even naar andere landen was geweest: nu werktte alles wel tot en met de computer hacken in dat hoofdkwartier: die serie opdrachten dus.
Afbeelding
maaikii18
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
do 26 nov 2009, 20:20

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Ik ben nu voor een opdracht de dienstvertrekken van de tempel van de koningen hatseput aan het onderzoeken naar iets vreemds. Ik heb 2 deuren met een sleutelsteen die ik niet open kan krijgen omdat ik die steen niet heb. Ook als ik met de trap naar beneden ga naar die kamertjes met die bedden erin vind ik niks. Wat zie ik over het hoofd?
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Je moet eerst het recept kopen op een markt in een van de vakantie landen. Volgens mij was het Egypte. (en als je je muis erop houd, als je het koopt, zie je gelijk ook het kookniveau dat je nodig hebt)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

rebecxx schreef:ik moet shoarma bereiden, maar hoe? ik kan het namelijk niet maken als ik bij het basiskamp op de koelkast klik!
is dat voor een opdracht in Egypte: dan 1 portie shorma kopen bij de etenswaren verkoopster! Anders inderdaad redcept kopen en leren als je level hoog genoeg is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Ik moet voor een opdracht in egypt in de pyramide van de wind de levensrelekwie vinden, maar ik kazn de kist nergens vinden. Iki zit aan de rechterkant van de pyramide Aan de linkerkant kan ik niet komen, want dar modt ik een sleutelsteen voor hebben die ik niet heb.
teenpeentje2609
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 15:06

Egypte

Ik heb een vraagje over Egypte,

Ik moet daar de hoofdcomputer op de geheime basis hacken, bij Salah Kamel.
Als ik daar kom zie ik niets (trap naar beneden of schakelaars in huis) waardoor ik in een tombe terecht zou kunnen komen.
Ik moet een code zien te vinden van Jaques Vanaugh die die ergens op geschreven heeft omdat zijn geheugen niet zo best was.
Ik ben al bij de buren geweest, onder bomen en struiken gekeken, heel de omgeving uitgekamd maar nog steeds niks gevonden
Moet ik eerst meer opdrachten in Frankrijk/China uitvoeren of snap ik het gewoon niet?

Graag een antwoord als iemand hier een oplossing voor heeft.
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Egypte

teenpeentje2609 schreef:Ik heb een vraagje over Egypte,

Ik moet daar de hoofdcomputer op de geheime basis hacken, bij Salah Kamel.
Als ik daar kom zie ik niets (trap naar beneden of schakelaars in huis) waardoor ik in een tombe terecht zou kunnen komen.
Ik moet een code zien te vinden van Jaques Vanaugh die die ergens op geschreven heeft omdat zijn geheugen niet zo best was.
Ik ben al bij de buren geweest, onder bomen en struiken gekeken, heel de omgeving uitgekamd maar nog steeds niks gevonden
Moet ik eerst meer opdrachten in Frankrijk/China uitvoeren of snap ik het gewoon niet?

Graag een antwoord als iemand hier een oplossing voor heeft.
Tis al ff geleden dat ik die opdracht gespeeld heb maar volgens mij moet je in het huis, waaronder je de opdracht speelt, het toilet bezoeken en daar zit de code onder de toiletdeksel.
Dus....... ff plassen en je weet het :biggrin
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Ik ben nu door de tweede laag gekomen dankzij de code, maar nu ben ik bij de derde kamer met die vloegschakelaars, maar ik kom nu niet verder meer. Ik hebg namelijk maar een code. Een tweede heb ik namelijk niet. Help.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Ik heb gewoon met shift op de grond geklikt en dan gekozen hiernaartoe telporteren. De code heb ik nu wel gekregen door de radio aan te doen, maar er zijn maar acht tegels. de negende maakt alles weer ongedaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie