Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

ik kan de foto's niet zo goed zien.... beetje klein:P maar zit er niet ergens een standbeeld dat je kan verschuiven? een verborgen deur?
en als ik het goed zie (wat me zou verbazen) is er op die linker foto zo'n ruimte in het midden, daar kan je met standbeelden schuiven als t goed is...
Darkrose
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
ma 19 jul 2010, 20:56

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Ik ben op dit moment bezig met een opdracht, heb het voor het gemak even opgeschreven en weer over getypt. De opdracht; breng het pakketje naar de computerruimte van het hoofdkantoor van het Morcucorp en stop het in de kist. Het sterretje staat bij het huis van mensen, maar daar is geen computerruimte te vinden. Wat nu?
8102629
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 16 nov 2010, 19:24

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Als je de code testingCheatsEnabled true en daarna de code buydebug doet dan opent er nog een vakje bij kopen en daar staan allemaal kant en klare plantjes zoals: omniplanten , flamfruit , levensvruchten , pruimen , granaatappels en andere soorten fruit en groenten, je kan er ook zaadjes kopen!
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

simmertje1981 schreef:Ik moet voor een opdracht in egypt in de pyramide van de wind de levensrelekwie vinden, maar ik kazn de kist nergens vinden. Iki zit aan de rechterkant van de pyramide Aan de linkerkant kan ik niet komen, want dar modt ik een sleutelsteen voor hebben die ik niet heb.
Ook die heb ik al weer voltooid. In de kamer die uitkomt op de hal met die twee beelden is als je een van de beelden op een steen met tandwielstaat, kot er een trap tevoorschein en daar moet je naar beneden en dan vind je vanzelf die sleutel.
ja ik had ook een keer dat ik rode kevers moest zoeken en hij gaf ze wel aan op de kaart en toen ik er was zag ik helemaal geen kevers! ik begon al te denken dat het aan de videokaart van de computer lag
Ja met die kever had ik ook gehad. liepen die onder de grond alleen ik kon daar niet komen, omdat ze in het zwarte stuk liepen en er zat dus een muur in de weg. heb ik met een ceatt de ruimte vergrooten toen kon ik er wel bij.
Gebruikersavatar
MangO_Girl
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 10 nov 2011, 16:39

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Heeee!
ik heb een klein probleempje...
Ik heb nu een opdracht, het is een beetje vreemd, maar ik moet een foto maken van fahad madbouli en die foto dan aan hem geven, het is voor een online datingsite ofzo.
Nou is mijn probleem, ik heb echt al superveel foto's van hem gemaakt, maar ik kan de foto nog steeds niet aan hem geven. Dat ding waar je dan op moet klikken is zegmaar grijs en als ik er met mijn muis overheen ga, staat er dat ik niet alle benodigde voorwerpen in mijn inventaris heb, terwijl ik die foto toch echt heb :?
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

^ Je hebt de benodigde foto wel gemaakt, maar nog niet in je inventaris zitten. Daarvoor moet je op het fototoestel waarmee je de foto hebt gemaakt klikken (die als het goed is wel in je inventaris zit) en ik weet niet zeker of je dan ook nog een andere optie moet kiezen of niet, maar dat zie je dan wel. In ieder geval, je krijgt uiteindelijk net zo'n soort schermpje als je krijgt wanneer je een schatkist opent, en daar staan dan alle foto's in. Dan sleep je de foto die je wilt hebben naar je inventaris en als het goed is kun je hem dan bezorgen! ;)

Sorry als de uitleg nogal vaag is, maar ik weet niet precies meer hoe het werkt met die camera's! xD
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie