Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

121 berichten • Pagina 1 van 7

tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

pruimen

help, ik weet niet in welk land ik pruimen kan vinden en waar?
Kyta

Re: pruimen

pruimen vind je in egypte .. langs het water.. als je overzicht van de stad hebt dan zie je een soort moestuintje en daar staan een paar pruimen bomen.. :wink bij det soort van kasteeltje..
LaCerise
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
ma 23 nov 2009, 17:23

Tombe van de woestijnzee

Weet iemand waar ik de tombe van de woestijnzee kan vinden? Ik moet het levensrelikwie vinden, maar heb geen idee waar deze tombe is! :confused (het word ook niet aangegeven met zo'n icoontje)
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Tombe van de woestijnzee

Misschien helpt logica een beetje, waar denk je bijvoorbeeld aan bij een zee van zand?
Precies, een hele hoop zand.
Misschien wel op de zandvlakte..
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

ik moet een bibliotheek zoeken onder een huis en ik moet bevriend geraken met de bewoners, ik ben bevriend met alle 3 de bewoners maar er gebeurt niets er is zelf geen trap om naar de kelder te gaan kan er mij iemand helpen want ik kan anders niet weerkeren naar egypte
LaCerise
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
ma 23 nov 2009, 17:23

woestijnzee

Nou, dat is dus het probleem. Dat symbool is er nu niet. Het word niet aangegeven waar ik moet zijn. Ik heb alle tombes al gecontroleerd of het de tombe van de woestijnzee is, maar kan het écht niet vinden. :glare

En ik moet nu de geheime basis van de 'vijanden' van morcucorps vinden, in een huis, maar ik zie wel een donkere vlek waar waarschijnlijk een trap tevoorschijn moet komen. Maar nergen een schakelaar of wat dan ook :wink
Kyta

Re: woestijnzee

LaCerise schreef:Nou, dat is dus het probleem. Dat symbool is er nu niet. Het word niet aangegeven waar ik moet zijn. Ik heb alle tombes al gecontroleerd of het de tombe van de woestijnzee is, maar kan het écht niet vinden. :glare

En ik moet nu de geheime basis van de 'vijanden' van morcucorps vinden, in een huis, maar ik zie wel een donkere vlek waar waarschijnlijk een trap tevoorschijn moet komen. Maar nergen een schakelaar of wat dan ook :wink


volgens mij moet je daar de radio aanzetten in huis..of dat deze is weet ik niet zeker .. :wink
LaCerise
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
ma 23 nov 2009, 17:23

radio

Ja het werkte! (moest m wel eerst uitzetten, en daarna weer aan) Heel erg bedankt voor de tip! :thumbsup
LaCerise
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
ma 23 nov 2009, 17:23

code

Wow, het lijkt wel alsof ik de enige ben die hier vragen stelt.. Maar als je de eerste keer van die trap afloopt 'hoor' je een code. En die ben ik vergeten te onthouden/op te schrijven. :thumbdn Weet iemand deze code? (die heb je volgens mij nodig om de 2e 'deurenpuzzel' op te lossen) Ik heb ook al geprobeerd om de trap op en neer te lopen, de radio aan en uit te zetten, etc. Maar ik krijg de code niet nog een keer :sad
tania
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 10:41

Re: Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

ik heb alles op een papiertje geschreven op welke steen welke deur open gaat en dan goed nadenken en de juiste volgorde zoeken dat luktemaar ik zit nu vast in de bibliotheek je moet in een kist het boek van de 3 relikwieen vinden maar ik vind in de bibliotheek niets hoor kan iemand mij helpen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie