Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 5 van 6

angel
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 13:40

Re: china

simcooper schreef:GEBRUIK HET ZAND VAN ONTDEKKING KAN JE KOPEN BIJ DE HANDELAAR DENK IK
oke ik ga het proberen bedankt voor je antwoorden
angel
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 13:40

Re: china

simcooper schreef:GEBRUIK HET ZAND VAN ONTDEKKING KAN JE KOPEN BIJ DE HANDELAAR DENK IK
hallo ik heb het nog 1 keer geprobeert maar het lukt mijn niet ik heb het zand gebruikt dan krijg ik licht bij 1 standbeeld maar als ik die wil verplaatsen gebeurt er niks? zijn toevallig meer standbeelden maar ik heb ze allemaal 1 keer verplaats maar er gebeurt niks ik kom er maar niet uit? hopelijk kunt u mijn helpen.

gr sanne
simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik heb nu de opdracht de schatkamer van dong huo betreden, maar hoe doe ik dit? Zit die schatkamer gewoon onder de markt? Want ik heb daar wel een kamer geopend met zon wit met goude schatkist, maar ik krijg de opdracht niet voltooid en ik heb geen idee hoe ik nu verder kan.
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

simmy12 schreef:Ik heb nu de opdracht de schatkamer van dong huo betreden, maar hoe doe ik dit? Zit die schatkamer gewoon onder de markt? Want ik heb daar wel een kamer geopend met zon wit met goude schatkist, maar ik krijg de opdracht niet voltooid en ik heb geen idee hoe ik nu verder kan.
Lang geleden dat ik dat avontuur gedaan heb, zit die schatkamer niet ergens in de drakengrot ofzo?
''Faber est suae quisque fortunae''
sims3injapocket
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
di 07 jun 2011, 21:06

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

ik heb een opdracht gekregen dat ik een speer moet gaan terug halen ofzo. Nu ben ik in de terrota leger tempel ofzoiets , maar ik kom echt niet verder. Ik zie waar de speer is want daar zijn allemaal van die lichtgevende dingetjes naar toe gewezen, maar ik kan daar niet komen! Ik weet ook echt niet hoe ik er uit moet. Weet iemand raad? :?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Diep in de verboden stad; Sleutel vinden

simmertje1981 schreef:Ik ben nu bij de uitdaging diep in de verboden stad. Ik moet een sleutel vinden om in de tombe verder te kunnen onder de makrt. Nu is het probleem, waar vind ik de sleutel?

De opdrachtgeefster had het er over dat ze op de kaart aanwees waar je hem kunt vinden, maar ik zie daar helemaal niks van. De geheime trap ben ik al door gegaan, maar ik zit nu dus vast.
Ik heb sinds kort op mijn (nieuwe en mijn eerste laptop0 wereldavonturen geïnstaleerd en heb de bovenstaande avontuur weer gedaan. Heb die sleutel nu gevonden. achter het warenhuis. Ik moest gewoon een paar trappen naar beneden en toen vond ik die sleutel wel.
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik ga hier van een complete walktrough van op youtube zetten. Ik begin met china en frankrijk. Eerst moet het spel niet elke vastlopen en dat je dan niet kan opslaan, dat heeft levensweg namelijk gedaan :(. En ik moet nog ff een mod in mijn spel zetten dat je gelijk visum niv. 3 bent, want dan kan ik alle missie`s doen, en ook nog verborgen missies me tde bijl van pangu enz. . Ik ga alles uit het hele spel op youtube zetten, ik hou jullie op de hoogte, dus te hopen dat de update van buurtleven de bugs van levensweg uit het spel gooien.

Gr. YLDS

UPDATE
Ik had al heel veel op mijn account JETXrapper staan, maar dat account is nu weg door een hacker, dus ben ik alles kwijt, het staat ook niet meer op mijn pc. Nu heet ik NLsims3xD
AfbeeldingAfbeelding
witch
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
ma 02 mei 2011, 19:55

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

ik ben met het avontuur de teksten van Qin Shan Hu bezig ten eerst weet ik niet zeker waar ik moet zoeken
nou heb ik ergens gevonden dat ik de de geheime doorgang onder aan het gebouw de onderkomen van de resolutie vuist moet zijn ik heb dus daar de trap geopend ban naar beneden gegaan heb stenen weg gehaald in zo'n gat gezocht een geheime deur geopend een kistje geopend en nu kan ik niet verder want die deur is op slot en moet er zo'n sleutel steen in maar die heb ik niet en weet ik niet waar ik die kan vinden.
weet iemand misschien of het klopt dat ik daar moet wezen ?
zo ja waar is die sleutel ?
zo nee waar moet ik dan zijn ??
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik heb nu net ook die opdracht gehad van jou witch, maar ik heb die sleutel voor die deur gewoon gekregen van mijn opdracht gever. Hij heet de sleutel steen van de eeuwenoude monniken.

Maar als je die echt niet gekregen hebt, kan je misschien proberen of het werkt als je de opdracht annuleert en dan bij het bord weer opnieuw aanneemt. Of je dan wel de sleutel van de opdrachtgever krijgt.
witch
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
ma 02 mei 2011, 19:55

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

ikkest helaas werkte jou tip niet maar het is me gelukt met een beetje cheaten heb testingcheatsenabeld true aan geklikt heb met de de shift ingedrukt op teleporteren geklikt en kwam zo in die kaner de rest heb k wel gedaan zonde cheaten anders is er niks meer aan
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Mensen, wanneer alle featered items bugs weg zijn met slaap en badkamer, gaat de Wereld Avonturen WT overnieuw in aanmaak, dan ga ik elke opdracht zorgvuldig opnemen, en op youtube zetten, en dan ga ik een overzicht maken met alle opdrachten bij land, en dan kun je zo elke opdracht bekijken. De truc van midden in een filmpje doorlinken is dit achter de link zetten: #t=2m21s en zeld de minuut en seconden aanpassen en/of uur.
AfbeeldingAfbeelding
Denise.s
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 07 feb 2012, 13:09

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

hoi wie o wie kan mij helpen,

ik ben op vakantie naar China
maar ik kan helemaal niks zit gewoon vast daar ben daar als bouw programma
kan niet met me mensen spelen of wat dan ook.
kan alleen zoals je een nieuwe stad begint
huizen bouwen
sim maken
enz

maar hoe ga ik terug naar me familie kan alleen de stad bewerken
voor de rest kan ik helemaal niks.
snap der helemaal niks van...

ik hoop dat iemand mij kan helpen want wil gewoon weer kunnen spelen...
hier voor heb ik wereldavondturen niet gekocht!!!

Weergave- en sorteeropties