Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Die heb ik gevonden, maar ik krijg ze gewoon niet te pakken. ze beten mijn sim namelijk toen ik ze pprobeerde te vangen. ze komen dus niet in de inventaris, waarodoor er gewoon 0/2 blijft staan inplaats van rode roofkevers brengen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik hzit nu bij eenander vast. heb voorlopig die van die roofkevers geannuleerd. Namelijk ik moet sparren met een sim, maar hoe kan ik op dioe sim dan klikken? Ik krijg namelijk geen interacties mogelijk. Ik heb al intussen de blauwe band en 6 vaardigheidspunten voor oosterse vechtkunst.

Laat maar probleem opgelost.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Diep in de verboden stad; Sleutel vinden

Ik ben nu bij de uitdaging diep in de verboden stad. Ik moet een sleutel vinden om in de tombe verder te kunnen onder de makrt. Nu is het probleem, waar vind ik de sleutel?

De opdrachtgeefster had het er over dat ze op de kaart aanwees waar je hem kunt vinden, maar ik zie daar helemaal niks van. De geheime trap ben ik al door gegaan, maar ik zit nu dus vast.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ja, op de officieele site hadden ze er over dat de bijl aan een muur hangt en datje de plek herkennen kan aan allemaal kaarsen op de grond. Op die plek ben ik geweest, maar daar is geen bijl. Ik doel op de plek met al die kaarsen en het rode tapijt.

En wat die platte grond betreft hoij is heel duidelijk, maar ik zo echt niet weten hoe je nou aan die sleutel komt.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Dan is het hopelijk alleen bij de bijl van pangu, want de tombes in China die ik gehad heb deden het wel. En ook de andere ruimtes bij de hemelse tempel. Daar vond ik ook de dingen die ik hebben moest. Ik kan namelijk wel gewoon kisten openen enzo. En dus die sleutel onder de verboden stad. Het kan ook zijn dat ik in de verkeerde tombe zit. Dat ik die achter het warenhuis moet zijn en niet op het plein.
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Die sleutel heb ik ook niet gevonden. 't is gewoon echt een vage opdracht. Maar die erachter zit was het volgens mij niet, want die had ik helemaal verkend en ik had niks gevonden. :tongue

je kan misschien even cheaten om te kijken of de tombe voor de bijl van pangu het doet. testingcheatsenabled true en dan shift klik op de grond en dan voor kopen op de kavel kiezen. Dan kan je evt zien of je iets mist of dat hij het niet doet.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ok, zemm. Goede tip. Ik heb de bijl van pangu nu wel, door hem te kopen met buydebug. Ik heb nu namelijk visumniveau 3 voor china en een vakantiehuisje. En ik heb daar de bijl gewoon aan de muur gehangen en gepakt.

Het zou helemaal maf zijn dat als ik het avontuur van de bijl van pangu met een andere sim ga doen dat hij dan wel aan de muur op die plaats hangt.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

simmertje1981 schreef:Ok, zemm. Goede tip. Ik heb de bijl van pangu nu wel, door hem te kopen met buydebug. Ik heb nu namelijk visumniveau 3 voor china en een vakantiehuisje. En ik heb daar de bijl gewoon aan de muur gehangen en gepakt.

Het zou helemaal maf zijn dat als ik het avontuur van de bijl van pangu met een andere sim ga doen dat hij dan wel aan de muur op die plaats hangt.
OMG zit hij bij de debug? die bijl? :scared
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

hiki schreef:
simmertje1981 schreef:Ok, zemm. Goede tip. Ik heb de bijl van pangu nu wel, door hem te kopen met buydebug. Ik heb nu namelijk visumniveau 3 voor china en een vakantiehuisje. En ik heb daar de bijl gewoon aan de muur gehangen en gepakt.

Het zou helemaal maf zijn dat als ik het avontuur van de bijl van pangu met een andere sim ga doen dat hij dan wel aan de muur op die plaats hangt.
OMG zit hij bij de debug? die bijl? :scared
Ja onder de tombevoorwerpen. de eerste rij plaatjes.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik cheat echt zo weinig mogelijk: met Behoeftes al helemaal niet en met voorwerpen soms als ik bij een verhuizing de gekochte voorwerpen kwijt ben als de trainings pop enzo.

Maar ja: als ik na 6 dagen ook die f*******g bijl niet vindt doe ik het ook met cheat hoor!

:blink
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik ben nu voor een opdracht van china in frankrijk in Chateau Landgraaf. Nu kan ik dus geen sleutelsteen paneel vinden waarmee ik in de kluis kom. Verder zijn er allemaal vallen die niet onschadelijk te maken zijn. Gelukkig kan ik teleporteren dankzij een Cheat. Ik kan dus niet verder.

Edit: Laat maar. probleem opgelost. avontuur in het chateau is voltooid. Heb de sleutel intussen al en moet weer terug naar china.
mydrial
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 18 jan 2010, 20:14

dong huo bevechten

Ik heb de missie dat ik dong huo moet bevechten...ik ben in de tombe verzeild, en 1 mummie is er tevoorschijn gekomen. Het probleem is dat ik op dat moment naar huis ben gestuurd (had verlopen vakantie niet in't oog gehouden).
Terug in China gekomen wil ik de opdracht verderzetten maar ik geraak niet terug in dong huo zijn tombe. De tombe-deur zit terug dicht, als ik ze inspecteer komt er de tekst dat er ergens in de tombe een schakelaar zit om de deur terug te openen. Ik heb intussen heel de tombe en drakengrot al 3 keer cm voor cm doorzocht maar ik vind geen schakelaar. Of ik heb heel scheel gezien of dit is een bug... :confused
Heeft iemand dit probleem ook al gehad?
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: dong huo bevechten

Ik heb die opdracht denk ik niet gedaan maar heb soms wel een bug dat sommige dingen niet werken of niet goed te zien zijn. Als ik dan weer naar huis ga met mijn Sim(s) en weer terug werkt alles wel.

Misschien dat doen of even wachten op een reactie van iemand die de opdracht wel gedaan heeft?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties