Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 2 van 6

Gerry
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
ma 09 nov 2009, 14:34

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Bij de opdracht waarbij je de tombes onder de markt in Shang Simla moet verkennen (je moet schatten van Huo Dong zoeken?) heb je op n gegeven moment een sleutel nodig op verder te kunnen. Weet iemand toevallig waar ik die sleutel kan vinden?
Ik kom niet verder met deze opdracht.
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik heb twee problemen in china, met twee verschillende avonturen.
In allebei de avonturen moet ik verslag uitbrengen bij Bao, maar als ik op verslag uitbrengen druk verschijnt er heel even een leeg blokje links boven.
Hoe kan ik toch verder gaan met deze avonturen of hoe kan ik de avonturen beëindigen?

EDIT: ik heb inmiddels gevonden hoe ik een avontuur kan beëindigen, door met rechtermuisknop op een avontuur te drukken.`
Toen ik het avontuur nog een keer kreeg was Bao wel te vinden.
Gebruikersavatar
Kieks
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 16:42

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

wijfiej schreef:ik moet dus 2 keer sparren met deng wang
maar als ik op zijn gezicht druk in het rondje zegd die dat er geen interacties mogelijk zijn
hoe ga ik dan met hem sparren??
hoop dat iemand het weet zit hier al dagen mee
Heb je hem opgebeld?
Als het goed is staat er bij Sim Bellen, iemand uitdagen voor spartoernooi.
Als je daarop klikt moet je wachten tot hij bij de academie is
en dan kan je op hem klikken 'uitdagen voor spartoernooi'
Als het goed is moet het dan lukken

Kusjees
Gebruikersavatar
Kieks
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
vr 11 dec 2009, 16:42

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

simmertje1981 schreef:Bij china moet mijn avonturuurlijke sim Aïda twee gebruikelijke relekwieën halen. waar vind ik die?
Dan moet je naar een tempel gaan, dat staat in de opdracht.
die moet je dan helemaal afmaken en dan vind je de relekwieën vanzelf in dozen,
of ze staan op standaarden, daar moet je ook goed op letten dat je niks over het hoofd ziet.

Kusjees (K)
Pharna
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 07:20

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik ben bezig met de geheime kamers van de eerste keizer, maar nu sta ik vast tussen een schakelaar en een trap met allemaal vallen om me heen. Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan.

Ik heb de 2e sleutelsteen al gevonden, maar in die kamer kon ik niks vinden.Afbeelding Is er iemand die mij kan helpen?
Gebruikersavatar
MrBayn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:36

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Pharna schreef:Ik ben bezig met de geheime kamers van de eerste keizer, maar nu sta ik vast tussen een schakelaar en een trap met allemaal vallen om me heen. Weet iemand wat ik verkeerd heb gedaan.

Ik heb de 2e sleutelsteen al gevonden, maar in die kamer kon ik niks vinden.Afbeelding Is er iemand die mij kan helpen?
tip 1, een ervaren reiziger neemt altijd voedsel en een tent mee.
tip 2, probeer die glimmende kist eens.

PS: mijn fout ik heb het verkeerd gezien, probeer eens dat gat in de muur en/of doorkruis de val.
Pharna
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 07:20

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik heb voedsel en een tent bij me, maar ik sta vast links boven in die kamer. De muur links heeft allemaal vallen en zoals je ziet heb ik achter me ook een val. Geen van die vallen is onklaar te maken, dus kom ik niet weg van die positie :wink:

Die kist kom je niet bij omdat hij achter een hek staat, waar je niet overheen komt. Ik moet de trap af die nu mijn weg blokkeert, maar ik heb kennelijk een stap gemist om die vallen onklaar te maken.

PS. op jou PS ik heb beide al geprobeert, het gat in de muur triggert de vallen zodat er pijlen uitkomen en doorkruizen gaat niet, die is niet aanklikbaar.
Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

@Simmertje 1981, Als je in China bent en je hebt dat Avontuur actief. Zoom uit en kijk een beetje rond in China, je ziet net als bij edelstenen pop ups waar die rode kevers zijn. Klik op zo'n pop up en zoom weer in en wacht even ze komen niet zo vaak te voorschijn, maar als ze te voorschijn komen klik op P ( Pause ) en klik op de kever.

Et voilà!! :thumbsup

@Kieks, die krijg je dmv. een Avontuur in China ( of Buydebug, voor de easy-way ), je moet dan door een tempel heen kruipen om tot slot de bijl van Pangu te krijgen.

:wink

Weergave- en sorteeropties