Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

:thumbsup HIKI!!

Ja, ik zat bij de eerste tombe al gelijk vast... :blush :blush ... heb em nog niet uitgespeeld... de kans nog niet voor gehad... Zoek naar een sleutelkey... maar weet niet goed waar te zoeken... Ik snap het.. beetje wartaal... maar ik hoop het later te kunnen toelichten...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ik ben lekker tombes aan het doorzoeken in China :D, alleen zit ik nu een beetje klem in de Hemelse tombe ofzo :P, ik moet de bijl van Pangu vinden, alleen dat lukt dus niet :blush ! Ik heb (volgens mij) ieder kamertje doorzocht. Toen ik op een of ander kleed met draakjes erop ging staan kwamen er van die lichtjes die je ook altijd ziet als je zo'n beeld verplaatst op zo'n uhh... hoe heet dat :blush, tegel met een tandwiel erop xD. Die lichtjes gingen naar 3 verschillende plaatsen, alleen ik zag niet wat er toen gebeurde :sad, weet iemand wat er met die lichtjes gebeurd? Of weet iemand hoe ik verder kom met het zoeken? (Er is ook één zo'n waterput waar ik niet doorheen kan)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

o0simsfreak0o schreef:uuhm nou, ze zeggen dat als je naar China gaat dat je dan een offieciele spar wedstrijd kan houden maar hoe?
Dan moet je op je telefoon klikken en daar hoort dan iets te staan over de spar wedstrijd. Maar je moet volgens mij wel een bepaald aantal levels hebben voor die martialarts skill. (weet even niet hoe het in het nederlands heet) :blush
Afbeelding
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Claudia schreef:Je moet dus als je in China bent, met je mobieltje op 'sim bellen' drukken, dan staat er als het goed is bij dat je iemand kunt uitnodigen voor een officiële sparwedstrijd.
Jep, maar ik weet niet op welk niveau je sim moet zijn ik dacht best wel hoog want mijn sim was met een training bezig (via het bord waar je avonturen kan vinden) En toen was de opdracht dat ze de kampioen moest uitdagen en sinds dien kan mijn sim dus toernooien houden.
Ik weet ook niet of je die trainingsopdracht moet uitvoeren om de optie te krijgen, maar zo is het bij mij wel gegaan. Maar kan natuurlijk ook zijn dat de optie vanzelf komt als je op level 9 of 10 zit.

Hier nog een screen met de optie in beeld:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

Ja ik denk inderdaad dat je wel op een hoger level moet zitten als je de kampioen wilt uitdagen, zelf is me dat nog niet gelukt :P, ik heb wel sims uitgenodigd voor een sparwedstrijd, maar dat waren volgens mij geen kampioenen :rolleyes. Ik denk dat je gewoon veel sparwedstrijden moet winnen (door andere sims uit te nodigen dus) en misschien komt er later dan wel een optie te staan dat je het tegen de kampioen kunt opnemen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

LaCerise schreef:Als ik iemand uitdaag voor een sparwedstrijd krijg ik eerst nog de vraag: Of je (sim) wil uitdagen voor een sparwedstrijd. Maar als ik dan op Ja klik, gebeurd er niets! :confused Moet ik op een bepaalde plek zijn (ik ben al in China) of ?

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
dan als je de uitgedaagde kent moet je naar zijn huis op zoek gaan en op hem klikken en dan zie je uitdagen voor een officiele sparwedstrijd :smile
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
LaCerise
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
ma 23 nov 2009, 17:23

Opdrachten in Egypte - Al Simhara - tips & tricks

Bij de opdracht waarbij je de tombes onder de markt in Shang Simla moet verkennen (je moet schatten van Huo Dong zoeken?) heb je op n gegeven moment een sleutel nodig op verder te kunnen. Weet iemand toevallig waar ik die sleutel kan vinden? :confused

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie