Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

101 berichten • Pagina 4 van 6

mydrial
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 18 jan 2010, 20:14

Re: dong huo bevechten

Ik ben idd al terug naar huis geweest (3 keer zelfs hihi) maar als ik terugga naar de tombe is het nos steeds hetzelfde.
nog even afwachten dan.
toch bedankt voor je reaktie^^
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: dong huo bevechten

zelf heb ik deze opdracht nog niet gedaan, maar
je kan het (denk ik) ook met cheats doen: zet eerst testingcheatsenabled true aan, dan shift-klik je op de kavel waar de tombe op staat, dan zie je in het menutje staan:
hierheen teleporteren
iets kopen op deze kavel
iets bouwen op deze kavel

oplossing 1
je kiest kopen of bouwen, en dan zet je naast de ingang van de tombe een deur neer.


oplossing 2
ook kopen of bouwen kiezen,
zet buydebug aan, ctrl-shift-klik op de ingang, en in een van de ondermenutjes of zelfs in het eerste menutje staat ergens openen.

veel succes!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
mydrial
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 18 jan 2010, 20:14

Re: dong huo bevechten

Mastvlag schreef:zelf heb ik deze opdracht nog niet gedaan, maar
je kan het (denk ik) ook met cheats doen: zet eerst testingcheatsenabled true aan, dan shift-klik je op de kavel waar de tombe op staat, dan zie je in het menutje staan:
hierheen teleporteren
iets kopen op deze kavel
iets bouwen op deze kavel

oplossing 1
je kiest kopen of bouwen, en dan zet je naast de ingang van de tombe een deur neer.


oplossing 2
ook kopen of bouwen kiezen,
zet buydebug aan, ctrl-shift-klik op de ingang, en in een van de ondermenutjes of zelfs in het eerste menutje staat ergens openen.

veel succes!



na een paar keer de cheat te testen (was de eerste keer dat ik zo'n cheat gebruite behalve de motherlode natuurlijk) is het dan toch gelukt, thx voor de tip :thumbsup
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in China - Shang Simla - tips & tricks

simmertje1981 schreef:Iets heel raars. In de tombe bij de hemelse tempel hangt de bijl er niet in de leefmodus, maar wel ik de koop modus. Buiten de tomben hangt de bijl er ook gewoon in de leefmodus .
Nu ik met een andere familie speel is het probleem verholpen. Nu was de bijl van pangu wel gewoon zichtbaar in de leefmodus.
angel
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 13:40

china

hallo.

ik kom er met iets niet uit ik heb 1 opdracht gekregen dat ik moet zoeken in de drakengrot maar is nog niet bekend wat ik moet zoeken. ik dacht dat ik alles had gevonden blijkt niet zo mijn laaste ruimte is waar ik niet verder kan is bij de graf kisten zeg maar heb ik al alles eruit gehaald en nu? waar ligt die ene ding die ik moet hebben?

gr rossana
Kyta

Re: china

kun je misschien de opdracht hier neerzetten.. dan kunnen we je beter helpen.. ik weet niet zo goed met welke opdracht je precies bezig bent.. ;-)
angel
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 13:40

Re: china

kyta1702 schreef:kun je misschien de opdracht hier neerzetten.. dan kunnen we je beter helpen.. ik weet niet zo goed met welke opdracht je precies bezig bent.. ;-)


hoe moet ik dat doen? jah sorry das nieuw voor mijn :S
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: china

Zegt de opdracht wat je precies moet zoeken?

Je moet gewoon goed zoeken en overal op proberen te klikken en kijken of er wat gebeurt: muren en soms zelfs fakkels enzo.

Het is erg lang geleden dat ik in de drakengrot met mijn Sim ben geweest dus weet het ook niet meer zo goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
422
Lid geworden op:
ma 21 dec 2009, 16:30

Re: china

het hangt er vanaf de hoeveelste opdr is dit in de drakengrot bij de eerste moet je ergens een verborgen deur in een onopvallend stukje muur hebben
angel
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 13:40

Re: china

hiki schreef:Zegt de opdracht wat je precies moet zoeken? neej zegt niet wat ik moet zoeken ze zegt je zult het wel vinden maar ik ga het nog 1 keer proberen

Je moet gewoon goed zoeken en overal op proberen te klikken en kijken of er wat gebeurt: muren en soms zelfs fakkels enzo.

Het is erg lang geleden dat ik in de drakengrot met mijn Sim ben geweest dus weet het ook niet meer zo goed.
angel
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 13:40

Re: china

simcooper schreef:is in die kamer met drie van die kisten ?
nou 4 van de kisten

Weergave- en sorteeropties