Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

88 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
MISSnowwolf
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
vr 30 sep 2011, 14:32

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

Het is heel eng maar ik had samen met mijn nichtje dus het spel voor het eerst uitgeprobeert :swing en toen hadden we paarden gemaakt en toen stonden overal tuinkabouters in de vorm van een dier :sweatdrop en die verandere van vorm ( zitten, liggen, staan) overal op het tarras voor de deur in de wei en ze stonden altijd op een andere plek haha. :twisted .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

^
Ja, das een magische kabouter :3

In beestenbende zitten er trouwens 4 geloof ik ;o
Een Lennie het vrieskonijn, een kat, hond en paard!

en ik heb gelezen dat je dat paard sneller krijgt als je paard aan zo'n zoutblok dingens likt :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
LauraM
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 01 jun 2011, 18:19

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

Tipje als je wilde dieren wilt vangen; Koop VERZAMELHULP bij levenslange beloningen, hier staan nu ook de wilde dieren voortaan bij. Je kan dan kiezen uit vogels, hagedissen, knaagdieren, slangen etc. ( volgens mij stonden paarden er niet tussen.. :P)
En de wilde dieren zijn alleen te vinden wanneer de zon onder is ;)
Gebruikersavatar
redhead0966
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
163
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 17:21

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

Ik kwam ervandaag achter (weet niet of het al eerder kon dan in beestenbende) dat mijn sims nadat ze getrouwd waren de optie kregen: ondeugend doen :$
Ik dacht ach dat is vast weer billen knijpen ofzo, maar nee ipv dat ze dat deden of zoals ik aanklikte de bruiloftstaart moesten aansnijden gingen ze elkaar kietelen en daarna ojaa doen in bed :lol

En voor de simmers die hun veulen niet kunnen laten slapen in een stal die je in een schuur hebt gezet: zorg dat je tussen de stallen 1blok ruimte ertussen houd, mijn veulen was er bijna geweest want hij kon maar geen dutje doen in de stal maar toen ik dus de stallen van elkaar afhaalde(had er 3) toen kon het pas.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

^
Dat ondeugend zijn zat geloof ik bij Levensweg :p
Geloof ik..

Maar je hoeft de eigenschap dierenvriend niet te hebben om dat wolkachtige ding op de kaart te zien (dus bij een eenhoorn)

En je kunt de eenhoorn ook gewoon in Riverview, Sunset Valley etc. vinden :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties