Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

88 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Amberr_M
Snackventer Snackventer
Berichten:
97
Lid geworden op:
do 23 jun 2011, 21:32

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

Dat ik steeds gestalkt word door een zwarte eenhoorn xD Vorige keer lag hij gwn te rollen in me wei, en toen ging hij ff met me paardenbal spelen, en toen ging ie weer weg xD En er lopen ook steeds zwerfhonden en katten door me huis te rennen xD En die katten slopen steeds me meubels en vallen me vogel steeds aan. Haha en ook dat als je balkjes naast een grote sprong hebt, je paard over een laag balkje spring ,dan draait ie zich om en schuift hij voor de grote sprong en gaat oppeens keihard galoperen xD En trouwens al nieuwe levenswens kan je ook nog "De ruiter" kiezen. Dan moet je paardrij niveau 10 hebben en 40.000 simoleons verdienen met wedstrijden... Waaauuw dat was een lange tekst xD En ik typ ook veel "xD" haha
Be different
Gebruikersavatar
Dewi
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
zo 04 okt 2009, 19:37

Re: Beestenbende: vertel ons jouw feitjes en weetjes

Hm, volgens mij staat hij er niet tussen nog, maar toen ik aan het rondscrollen was bij de map zag ik een wit stipje. Ik zoomde in, en weet je nog zo'n kartonnen bord wat er eerst was in een andere buurt met een hert ofzo erop? Die is er nu met bigfoot, of is het een gorilla :P .
Live, laugh, love

Weergave- en sorteeropties