Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 16 van 27

Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Hmm, het lijkt me toch nog iets anders, maar bedankt. :D

Ondertussen ben ik alweer een tijd in Appaloosa Plains aan het spelen zonder fouten, dus hoop ik zo verder te kunnen spelen! :O

Is het al bekend of de nieuwe kleren van BB ook werken bij een zwangerschap van een sim? :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Leonie schreef:Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar een aantal van de icoontjes (zoals die dingen die verschijnen bij bepaald gedrag van de huisdieren) zijn heel vaag en pixelig. Verder is het spel prima etc. Ik heb mijn download er nog niet uit gehaald omdat ik dan bang ben dat de boel crasht door alle kleding die dan verdwijnt und alles. Maar ik vroeg me dus af of iemand hetzelfde probleem heeft (waardoor ik dus zeker weet dat het niet m'n downloads zijn) of dat iemand weet welke downloads misschien?
Iemand? :$
Afbeelding
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb ook nog geen patch langs zien komen, dan zou er ook al wel een bericht over zijn geweest.

Voor de mensen die problemen hebben met grafische icoontjes: Toen ik beestenbende voor het eerst speelde, zag ik mijn textures niet goed. Dit kwam doordat de instellingen van de grafische kaart niet goed stonden (dus niet de instellingen in het spel zelf).

Heeft een tip voor het winnen voor een internationale wedstrijd met een paard? Het wil mij namelijk niet lukken.
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

ok,nu ben ik kwaad.Ik heb het spel nu al even en heb nog geen problemen gehad tot nu.Eerst dat van de launcher maar dat werkt terug.Maar vandaag viel men spel de hele tijd uit.Eerst na ong twee uur en daarna na een uur.Ik hoop dat EA snel met een patch komt voor die stomme problemen.
Dinges
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 01 nov 2011, 23:37

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb ook een paar problemen met de sims sinds ik beestenbende heb geinstalleerd. het spel loop heel vaak vast tijdens het spelen, bij het hoofdmenu zie ik wel een foto van mijn huishouden maar geen foto van het huis dit is gewoon een leeg vak. ik heb nou ook een aantal keer gehad dat de leeftijd van mijn sims ineens anders waren zo had ik vandaag toen ik ging spelen dat mijn sim spontaan een volwassene was geworden en nadat mijn spel (na een uur) was vastgelopen en ik alles wat ik gedaan had weer kwijt was had ik het spel weer opnieuw had opgestart en na een klein poosje spelen kreeg ik een melding dat mijn sim jarig was en werdt hij ineens een oudere....
Zijn er andere die deze problemen ook hebben?
Als iemand een idee heeft voor een oplossing hoor ik dit graag.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie