Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 12 van 27

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^Mischien moet je even proberen om BB opnieuw te installeren. Mischien helpt dat :)

------------------------
Sinds ik BB heb geinstalleerd wil ik soms voorwerpen plaatsen bijvoorbeeld een tv, maar het probleem is dan dat hij ontzichtbaar is en hem dus niet kan zien! Als ik dan de ontzichtbare tv in mijn huis plaats dan sluit de computer plotseling de sims af! en dit gebeurd ook bij andere voorwerpen. (gelukkig zijn het maar een paar voorwerpen die ontzichtbaar worden.) Wie kan mij helpen??
Gebruikersavatar
xliesix
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 14:42

VRAAG spullen in invetaris blijven daar na de verhuizing?

ik wil mijn sim naar appaloosa plains laten verhuizen, maar er zijn veel
spulletjes die ik mee wil nemen.
die heb ik naar haar invetaris geplaatst. maar als ze gaat verhuizen, blijven die spullen dan in haar invetaris? of zijn ze dan foetsie?? ik weet wel dat verhuizen binnen de stad de spullen wel in je invetaris blijven..kan miss iemand mij helpen?? Bedankt! :)
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Elke keer als ik met mijn huishouden wil gaan spelen, valt Sims uit. Ik heb dit nog nooit eerder gehad... wat moet ik doen?
fjordjes schreef:
sanne-babyy schreef:Ik heb nu dus een familie aangemaakt in een huisje geplaatst, maar wanneer ik dan "kies een huishouden" doe en deze familie gaat laden dan valt zeg maar m'n spel uit. Ik blijf zeg maar wel in Appaloosa Plains maar ik kan dan helemaal niks meer doen..

Weet iemand hier een oplossing voor?
Dan moet je de dep uitschakelen van beestenbende.

Zal ff een uitleg zoeken.

Wat je zou kunnen proberen is DEP uitschakelen voor de recentste exe bestanden:
Typ het volgende in het zoekvenster van Windows (bij start): systempropertiesperformance
Vervolgens ga je naar het tabblad "Preventie van gegevensuitvoering (DEP)".

Je kiest dan voor het 'tweede bolletje' en voegt de volgende bestanden toe: TS3EP05.exe en S3Launcher.exe
Deze bestanden vind je in de regel hier:
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Beestenbende\Game\Bin\TS3EP05.exe
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Beestenbende\Game\Bin\S3Launcher.exe

Bij mij stond dat .exe er niet achter dus heb ik bij toevoegen die er gewoon achter getypt en toen deed het spel het wel. Je moet ze allebei toevoegen!
Dit heb ik dus net geprobeerd, ik kon al langer spelen dan eerst (ik kon nu wel eventjes spelen met mijn huishouden), dus ik dacht: yesss hij doet het, maar nee. :(
Hoe nu verder?

Edit: nevermind, hij doet het nu :D Opnieuw geïnstalleerd en hij werkt perfect (behalve 1 keer die rare bug van uitgerekte dieren)

Laatst gewijzigd door Evelieen op wo 26 okt 2011, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
CarolineSophie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 19:53

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Sinds ik de demo Sims 3 huisdieren heb geinstalleerd, doet mijn sims het niet meer. telkends als ik sims 3 wil opstarten, komt er dit te staan: Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details. Als ik dan op OK klik, gaat het opstartscherm weg, dus doet de sims het niet. Weten jullie misschien wat ik moet doen? nou heb ik al de demo weer verwijderd, maar toch blijft dit zo.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Dit zijn mijn uitbreidingspakketten:
- Sims 3 Na Middernacht
- Sims 3 Ambities
- Sims 3 Luxe Accesoires
- Sims 3 Supersnelle Accesoires
- Sims 3 Beestenbende

Weten jullie wat ik moet doen?? :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Hoe moet je nou eigenlijk aan de eenhoorn tonen dat je van alle wezens houdt?

Ik weet het al :3
Je moet 3 dieren in je huishouden hebben en daar bf's mee zijn^^
(Jaa, ik kan hem niet met een cheat toevoegen aangezien mijn sim die levenswens heeft^^)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Marije schreef:Zijn er meer die in het hoofdmenu geen TWINBROOK en BRIDGEPORT hebben staan?????? Is er mss al een oplossing?? Kan ik deze 2 weer ergens installeren??? Ik heb geprobeerd de SIMS 3 volledig te verwijderen van mijn PC (om het daarna opnieuw te installeren), maar ze willen gewoon niet van mijn PC meer af... Ofwel... Ik kan ze niet verwijderen?????? Meer die er last van hebben??????
Ik lees meer over het niet meer kunnen opstarten...

Ik vond het installeren van de laatste 2 games (Levensweg en Beestenbende) al enorm traag gaan... duurde echt heel lang... Het lag bij mij puur aan al die extra downloads... Haar, kleding, extra werelden en weet ik het wat... Ik besloot mijn spellen opnieuw te installeren, maaaarrrr... deze kreeg ik NIET meer van mijn PC af.. Kreeg ik één of andere foutmelding... Dus ik heb mss wel rigoureuze stappen ondernomen. Ik heb mijn PC terug gezet naar Fabrieksinstellingen. Daar ben je natuurlijk wel even mee bezig maar goed, dat had ik er graag voor over, want de spellen van Sims (heb serie 2 ook volledig) zijn erg duur en moeten voor mij dan gewoon goed werken.
Ik heb op een gegeven moment de Sims 3 terug geïnstalleerd, zonder downloads enz.enz. en het werkt nu als een zonnetje... Ook de buurten Twinbrook en Bridgeport zijn nu weer geïnstalleerd. Heb ook geen onzichtbare dingen meer in mijn koopcatalogus... Denk dus wanneer mensen met veel problemen het mss zouden kunnen overwegen om de computer/laptop opnieuw te installeren... Hoop werk, je hebt weer schone pc/laptop en het spel werkt goed...

:thumbsup :thumbsup :thumbsup Succes iedereen!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simonefleur
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 01 sep 2011, 17:12

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Als ik zo alle problemen lees, ben ik blij dat die van mij het goed doet.
Ja hij is wat langzamer en de patronen moeten even laden. Soms bevriest het beeld en moet ik
hem uitzetten maar ik sla het spel nu regelmatig tijden het spelen op. dus no problem, opstarten duurt ook niet lang.
Verder heb ik wel last van (weet niet echt of het een fout is) dat mijn hond steeds niet vlot beweegt omdat er dingen volgens hem in de weg staan, of niet goed geplaatst is, maar dat is onzin want het staat gewoon normaal en soms met helemaal niets erlangs.... :-S voorderest werkt ie super!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

wat ik erg vervelend is dat ik mijn veulen in de stal wil laten slapen hij telkens geen route vind om naar zijn slaapplek te komen (er staat helemaal niets, ook geen paard in die stal), waardoor het veulentje geen slaap vind

naast wat route problemen (vooral terugspringen naar startplaats als je een paard laat trainen) heb ik gelukkig wel geen problemen, want als ik dit hier allemaal lees .... en zo recent is deze pc niet
krri
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 18 okt 2011, 17:13

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

mijn sims blijft altijd enkele seconden hangen om de halve minuut ofzo... :(
ik heb m'n stad verwijdert en toen ging het even goed en nu doet hij het opnieuw..
ik heb het pas sinds ik beestenbende heb geinstalleerd. M'n laptop staat niet te vol (nog 400 Gb leeg) en is pas een jaar oud...
iemand een idee wat ik nog kan doen om dit weg te krijgen?
Gebruikersavatar
rik220
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
19
Lid geworden op:
vr 12 aug 2011, 21:12

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

HEEY
ik heb sinds vanmiddag ook sims 3 beestenbende :) maar de huisdieren zagen er in de creer een pet demo echt vele beter uit dan nu in mijn spel, ik heb alle settings al op het hoogst gezet.
en nog een vraag soms staat er als ik een familie laad dat ik de applicatie opnieuw moet opstarten ofzo, dan start ik de sims opnieuw op en dan doet hij het gewoon weer is dit een veel voorkomende fout??
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^
Gebeurt dat als je een save laadt?
Dat had ik ook, en ik heb hem gewoon weggegooit omdat ik geen idee had wat je ertegen moet doen..
Misschien dat iemand iets weet, maar de sims opnieuw blijven opstarten werkt in elk geval niet ;s
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie