Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 15 van 27

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^ Bij mij ziet het er gewoon goed uit
Weet je wel zeker dat jouw Grafische kaart goed genoeg is? / geupdate?

Groetjes

____________________

Oke nu mijn vraag ;x :
Ik weet niet of die gesteld is aangezien ik niet van pagina 1 naar 29 helemaal opnieuw wil lezen..

Wilde dieren kunnen ook voorkomen in Riverview, Sunset valley, Hidden Springs en Twinbrook
Maar kunnen eenhoorns daar ook voorkomen? ;o

En zonee is er al een mod voor :)?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar een aantal van de icoontjes (zoals die dingen die verschijnen bij bepaald gedrag van de huisdieren) zijn heel vaag en pixelig. Verder is het spel prima etc. Ik heb mijn download er nog niet uit gehaald omdat ik dan bang ben dat de boel crasht door alle kleding die dan verdwijnt und alles. Maar ik vroeg me dus af of iemand hetzelfde probleem heeft (waardoor ik dus zeker weet dat het niet m'n downloads zijn) of dat iemand weet welke downloads misschien?
Afbeelding
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik snap het niet, het was bekend om dieren mee op reis te nemen, maar als ik reizen klikt kan ik alleen maar mijn sims meenemen, niet mijn 5 paarden en duitse herder, raar. Bij een paard heb je ook een levenslange blijdschap beloning van dat je minder dorst krijgt in de woestijn van Al simhara. Weet iemand hoe je je dieren mee op reis neemt?? Wil namelijk met mijn paard door de woestijn galopperen, lijst me heel gaaf namelijk.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

(rik220, je kan ook gewoon je bericht bewerken zodat je niet nog een reactie moet plaatsen :P)

Ik word helemaal depressief van mijn spel :( Ik wil zo graag mijn dagboek updaten, maar het loopt altijd he-le-maal in de soep in Appaloosa Plains. Ik heb nu al 3x een bluescreen gekregen en net is het nog helemaal vastgelopen. Any help? D:

Correctie: 4x bluescreen. ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie