Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 13 van 27

Gebruikersavatar
CarolineSophie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 19:53

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

ikkest schreef:Probeer de sims dan eens op te starten via je .exe bestanden. Dus ga naar de map waar je beestenbende geïnstalleerd hebt, en zoek daar je .exe bestand van beestenbende. Zo zou je de launcher moeten kunnen ontwijken.
dat gaat niet! ik krijg nu weer het bericht van: er is een fout opgetreden. bekijk het logboek voor meer details... :angry :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ze lopen door de hele buurt, maar je kunt ze vaak bij de visplekken vinden, dan hoef je in elk geval niet door heel de buurt te gaan.. Ik geloof dat je ook een tuinkabouter kunt kopen die wild aantrekt :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^
Staat het niet onder vriendelijk ofzo?
Bij wilde paarden is dat wel zo tenminste..

^^
Nouja, je kunt niet echt op 'vakantie' ofzo, maar je kunt wel je familie opslaan in de bibliotheek en ze dan in een andere buurt plaatsen..


Naja, ik heb dus een hele vage bug gevonden.. Mijn sim is stylist en dan krijg hij een kat (muffin Lionheart) als klant :s
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
EurekaFarah
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 09:24

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

2 vraagjes.
Moet mijn sim als beroep ruiter zijn vooraleer hij met zijn paard kan meedoen aan een race of jumping wedstrijd?
Mijn ander vraagje is over Beestenboel en de mogelijkheden van Levensweg. Mijn verliefde sim kan een date hebben maar hij kan bijvoorbeeld geen bloemen meer geven of met zijn liefje naar de sterren kijken. Mijn teener heeft geen rijbewijs meer nodig en wat ik nog het vreemds vind is dat er geen scheikunde tafel heb in mijn inventaris. Waarschijnlijk zijn er nog andere verloren wat ik nog niet ondervonden heb. Is het een bug of gaan beide spelletjes gewoon niet samen ? Moest het laatste waar zijn, zou ik het nogal schandalig van EA vinden.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^
Ik denk dat het een bug is, aangezien alle uitbreidingen en accessoires pakketten gewoon samen gaan ..

@Marisca; vaag.. Dan zou ik hem dus eerst binnenlaten en maybe dat het er dan bijstaat..?
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Het spel loopt goed. Op een heel groot nadeel na: bijna alles wat met paarden te maken heeft zorgt ervoor dat het spel vastloopt. Ik kan geen paard creëren, ik kan geen paard adopteren. Als ik een paard zie, dan loopt het spel vast. Ik baal hier echt van, want het leek me een leuk EP. Ik hoop snel dat ze een patch hebben hiervoor.

(ik heb trouwens mac)
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

CarolineSophie schreef:
xDuvessa schreef:^ al je sims verwijderen (dus ook in register) en dan alles opnieuw instaleren..
dat heb ik dus al 2 keer gedaan en ik krijg steeds hetzelfde...

register is iets anders he dan het confrugratiescherm-dinges ;)
Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb de bug dat ik geen stoelen meer onder een gedownload bureau kan zetten. Heb mijn packages uit het spel gehaald en daar ligt het niet aan. Toen ben ik met TSR Rigfix alles gaan converteren. Het probleem is dat hij niet alles pakt. (ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?) Ik klik op 'choose folder' maar hij converteert niet alle mappen. Ik heb namelijk niet 1 map met downloads maar alles in categorieën. Dus bijvoorbeeld de map huizen opent hij wel, krijg ik een lijst met alle sims3packs en die converteert hij netjes. Maar de map 'make-up' opent hij helemaal niet. Ik word er gek van --'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie