Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 24 van 27

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb dus een eenhoorn en een gewoon paard. Ik heb al iets van 5x geprobeerd een veulen te maken. Maar hoe weet je eigenlijk of je huisdier zwanger is? Ik weet nog wel dat ik bij mijn hond na een dag of 2 een melding kreeg dat ze zwanger was. Duurt dit bij paarden soms langer?
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Charge schreef:Ik heb dus een eenhoorn en een gewoon paard. Ik heb al iets van 5x geprobeerd een veulen te maken. Maar hoe weet je eigenlijk of je huisdier zwanger is? Ik weet nog wel dat ik bij mijn hond na een dag of 2 een melding kreeg dat ze zwanger was. Duurt dit bij paarden soms langer?
Een simpele manier om te kijken of je paard (of eenhoorn) zwanger is is door erop te klikken en te kijken of je op hem/haar kan rijden. Is dit niet het geval, dan is je huisdier zwanger :D. Is dit wel het geval, dan kan je een uur (of langer) wachten en het opnieuw doen. Als je er dan nog steeds op kan rijden is het waarschijnlijk mis gegaan.

Na een tijdje kreeg ik altijd een melding dat mijn paard (of eenhoorn) zwanger was. Mss moet je gewoon nog even wachten of de manier hierboven proberen ;)
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb ook nog een vraagje:
Ik heb een geesten eenhoorn en die wil ik graag op de uitwisseling zetten. Maar ik weet niet zo goed hoe dat moet :$. Ik dacht als eerst door in 'Huishouden creëren' ergens op te klikken, maar ik kan die eenhoorn niet via 'testingCheatsenabled true' aanpassen, dus ook niet uploaden. Heeft iemand een tip voor mij?

Weergave- en sorteeropties