Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 11 van 27

Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Danissa schreef:Kan iemand helpen????
Bij mij is opeens een van mijn katten aan de andere kant van de stad en ik kan hem dan niet meer terug halen. Ik kan dan wel op hem klikken maar als ik dan klik op naar huis gaan dan gebeurd er niks en ik kan hem ook niet gaan ophalen. De enige optie is nu of het dier dood laten gaan of opnieuw beginnen.
Heeft iemand dit ook? of weet iemand wat ik eraan kan doen?
Dat heb ik met een sim gehad. Ik ben naar de buurt bewerken gegaan. Ik heb de familie uit huis gezet en gelijk weer terug geplaatst. Er was gelukkig niks verandert in hun huishouding en stamboom. Maar die vermiste sim was wel weer gewoon thuis.
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb een verschrikkelijke irritante bug.

Ik kan de leeftijden van de dieren niet aanpassen. Ik kan de schuifjes wel verplaatsen maar er gebeurt niks.
Bij mijn sims werkt het wel.


Sorry voor de powerpost maar dit is een heel ander ding dan wat ik hier boven heb getypt :S
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

hebben jullie toevallig ook problemen met koken? :P heb een heule grote keuken dus plek genoeg maar ze maken nooit hun eten af (inmiddels is alles bezaaid met macaroni pannetjes) :l best iritand want of ik moet nu telkens eten kopen of cheats gebruiken..
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Going4Quests schreef:Voor alle duidelijkheid: het kan. Paarden hebben ook een levenslange beloning, zodat ze in Al sim dinges beter kunnen overleven. :swing
Het kan wel, maar net als peuters kun je geen pups, kittens of veulens meenemen. Tenminste, mijn Sim kon zijn schattige puppy niet meenemen naar Al Simhara :(
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^dus huisdieren kunnen WEL mee op vakantie?

Ik heb nu best een irritante bug, ik zie geen gemoedstoestanden of idk hoe die heten, die dingen die je humeur bepalen, bij huisdieren.. maar sims wel? ookal is mijn hond heel moe of hongerig of vernieling staat in rood zie ik geen humeursdingetje.. dus hij blijft gewoon neutraal, dus mn hond is nooit heeeeel blij of treurig ofzo.. hij is gewoon emotie loos? XD
Bryan
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
za 28 nov 2009, 10:09

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Mijn Sim wil graag 20 huisdieren uit het wild verzamelen. Erachter staat minderwaardige huisdieren. Weet iemand wat hiermee bedoeld word? Ik ben enkele wilde paarden wel tegengekomen en een wasbeer. Die wasbeer kon ik echter niet vangen of iets in die vorm? Iemand die me kan helpen, het is namelijk mijn levenswens.

En als tweede vraag. Kan ik ergens een hond/kat/paard kopen? Dus dat ik het zelf creëer en niet adopteer? Ik zie namelijk nergens een winkel of iets in die vorm?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

@Bryan Je 1e vraag; de wasbeer is geen minderwaardig dier, dat is een wild dier (dus net als een hert) ze hebben het echt over slangen, schilpadden, vogels etc.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Bryan schreef:
fjordjes schreef:Je kan alleen dieren zelf aanmaken als je een familie aanmaakt. Anders kan alleen adopteren. Dus als je al in de buurt woont dan kan je geen dieren zelf aanmaken.
`

Ah, bedankt! Dat is wel jammer..
Volgens mij kan het wel. Je kan bij stadbewerken en dan huishouden aanmaken ook alleen een dier maken. Je moet het dier wel in het huishouden plaatsen die je de hond, kat of paard geven wil.
Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 13:47

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb een heel vervelend probleem, en eerst dacht ik dat het aan de laptop lag, maar nu twijfel ik. Ik installeerde BB dus op de laptop, en wou gaan spelen, ik klikte op^de play knop he, die blauwe grote. Maar na een halfuur tot een uur was die nog niet klaar, ik laptop afsluiten, opnieuw opstarten, discje er weer in enzow, maar weer hetzelfde. Nou, toen besloot ik maar op de vaste computer te gaan spelen, waar ik dat nooit had gehad, en het altijd meteen ging. Maar daar kreeg ik opeens ook hetzelfde, het ding wou gewoonweg niet opstarten. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie