Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 10 van 27

Gebruikersavatar
Mr.sandvich
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 07 aug 2011, 19:06

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Hee iedereen! Ik ben dus ergens achter gekomen, ik weet niet zeker of het een bug/glitch is, of dat het gewoon zo is gemaakt. Maar ik had dus gemerkt, dat als je een kleedje onder een voederbak legt, het selecteren van het bakje moeilijker wordt, en de randjes ervan als het ware onder het kleed vallen. Je ziet er niet echt iets van, maar soms erger ik me er wel aan, dat ik echt precies op de randen van het bakje moet gaan staan. :sweatdrop
Don't dry, with fakes or fears. Cuz' you will hate yourself in the end.
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Evannahsue schreef:Ik las dat er standaard paardenstallen te koop waren onder de functie kopen. Maar ik kan deze stallen niet vinden als ik bij de dierenspullen kijk? Alleen de bak waar ze in kunnen 'slapen', of word dat bedoelt als stal?
Ja dat wordt bedoeld als stal
Gebruikersavatar
jasminlisa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:19

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

hooooi,

Ik heb nu een nieuw huis gebouwd met stallen enzo erbij maar nu heb ik dus een paardenbal in mijn wei geplaatst. En elke keer als ik met mijn paard erop klik om er mee te spelen geeft mijn paard het gebaar dat hij er niet bij kan. Terwijl ik bij mijn vorige huis er geen problemen mee had. Ik heb al geprobeert om de grond te egaliseren maar die was al zo plat als maar kon. Ook ligt de bal gewoon op een plek waar mijn paard bij kan. Het is misschien een stom/dom probleempje maar ik kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen :P.

Iemand een oplossing of het zelfde probleem?

Greetzzz...
Gebruikersavatar
jasminlisa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:19

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

@ Duvessa.

Ja, maar hij ligt niet in de weg van de deur :P. Ik heb trouwens al gevonden wat het probleem was. Ik ha dook hindernissen in de wei en op een of andere manier lag de bal naar in de weg. had de hindernissen verwijderd en het paard kon gewoon met de bal spelen :Z. Achja. Maar alsnog thanx.

Greetz..
Gebruikersavatar
Marije
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
46
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 10:40

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Zijn er meer die in het hoofdmenu geen TWINBROOK en BRIDGEPORT hebben staan?????? Is er mss al een oplossing?? Kan ik deze 2 weer ergens installeren??? Ik heb geprobeerd de SIMS 3 volledig te verwijderen van mijn PC (om het daarna opnieuw te installeren), maar ze willen gewoon niet van mijn PC meer af... Ofwel... Ik kan ze niet verwijderen?????? Meer die er last van hebben??????
Afbeelding
Danissa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
zo 23 okt 2011, 12:29

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Kan iemand helpen????
Bij mij is opeens een van mijn katten aan de andere kant van de stad en ik kan hem dan niet meer terug halen. Ik kan dan wel op hem klikken maar als ik dan klik op naar huis gaan dan gebeurd er niks en ik kan hem ook niet gaan ophalen. De enige optie is nu of het dier dood laten gaan of opnieuw beginnen.
Heeft iemand dit ook? of weet iemand wat ik eraan kan doen?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

^
Ik heb dat soms ook..
Mijn sims kunnen door poorten heen lopen, evenals de dieren, dit is niet normaal hoop ik?
En waar kan je de eenhoorn vinden? t.t
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie