Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 7 van 27

Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Bij mij was het alleen packages ;) Maar je kan een twee programmatjes downloaden en die fixen het, als het goed is. :D! Bij mij werkte het iig.

Ik heb alleen soms dat mijn kat aan de verkeerde kant van de krabpaal krabt. Dus dan krabt het aan niets haha, maar daarna is het wel weer over en ze het weer goed. :D
Ik heb ook alleen nog problemen als ik wil koken op een gedownload fornuis, dan komt de pan op de grond en als je het nog een keer probeerd dan gebeurd er hetzelfde haha. Maar verder doet alles het volgens mij wel.
Love your life
softy!@
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 20 okt 2011, 16:48

HELP!!!ORIGIN IS CRAP!!!

PLEASE HELP ME!!!
Ik heb de limited edition gekocht via origin.Mijn vader heeft een mail gekregen met de productieinformatie enz.
Er staat ook een link in.Je moet dus uiteindelijk inloggen op origin heb ik gedaan.Vervolgens zie ik alleen maar mijn bassisspel staan (is een enorm plaatje).En dan gebeurt er niks! helemaal niks!Heb alle links al geprobeert maar ik krijg maar niet de optie om de sims 3 beestendende te downloaden!Ik zie dus NIET een enorm plaatje verschijnen van de sims 3 beestendende en een linkje daaronder van "downloaden".
Ik zit hier nu voor mijn computer te janken want ik heb er wel voor betaald!Ik heb er mijn hele donderdag middag aan verkl&%# om beestendende te instaleren.
PLEASE HELP ME ik weet echt niet wat ik moet doen!
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=156&t=7487 <- Dat was mijn topic over een uitgerekte hond, omdat die nu een slotje heeft, ga ik het hier even vragen, op het verzoek van Ans, ik kopieerde de link omdat daar ook screens bijstaan die het laten zien wat ik bedoel, aangezien ik die niet mee kon kopieeren omdat er al een slotje op stond, als het wel aan de videokaart ligt, zal een 512MB Ati Radeon HD 4250M dit niet doen? (videokaart van mn nieuwe laptop, mijn pc heeft nu een 128 MB Ati Radeon HD X2400T..)
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Sinds ik BB heb geinstalleerd wil ik soms voorwerpen plaatsen bijvoorbeeld een tv, maar het probleem is dan dat hij ontzichtbaar is en hem dus niet kan zien! Als ik dan de ontzichtbare tv in mijn huis plaats dan sluit hij opeens de sims af! en dit gebeurd ook bij andere voorwerpen waar ze ontzichtbaar worden. :( Wie kan mij helpen??
Gebruikersavatar
xliesix
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 14:42

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

lenhofcreathings schreef:^het is voor de sims 3 beestenbende 1 week :P

Pfoe.. wat een fouten in dit spel zeg! Ik heb nog een paar bugs ontdekt: als ik mijn sim z'n vogel op zijn schouder doe, en dan met 'm laat spelen, springt de vogel van de vogelboom naar m'n sim toe en weer terug, en zit dan scheef op mijn sim's arm.. en als ik van de ene hond naar de andere hond schakel, en die toevallig in een mand ligt, springt mijn hond staan van staan naar zitten en andersom.. voor de rest verplaatst die speelbal zich vreemd, en springt ook over van plaats naar plaats..
dat had ik dus met buurtleven! jeetje wat vervelend zeg, vooral in zown uitbreiding als deze :S
succes! (mischien helpt resetsim? en dan voor je huisdier? hmm..)
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Na eindelijk gespeelt te hebben... De dieren bij mij zien er niet uit... kwee nie of het normaal is dat je paard 3 gehanicapte poten heeft. Of dat in al je dieren een stok in hun gezicht zit. Dat bij de paarden 1 groot oog en 1 klein oog... Als je aan het paard rijden bent dan gaat de huid van het paard heen en weer...
Afbeelding
patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

hoihoi

ik heb ff een vraagje ik heb een gezin aangemaakt met 2 honden maar als deze bv overlijden en ik wil een nieuwe hond waar kan ik die dan kopen want ik kan het nergens vinden. bij de sims 2 kon je die in de dierenwinkel kopen bij de toonbank.

groetjes patricia
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Oke, ik ga dit even goed proberen uit te leggen... Want het is echt vaag xD
Iig, een van mijn Sims is brandweerman en hij komt dus ook bij andere mensen thuis tijdens zijn werk. Nu was hij laatst een brandje aan het blussen in een huis waar ook een aantal katten woonden. En 1 van die katten leek zichzelf steeds te teleporteren. Dat wil zeggen, ik zag de effecten van teleportatie (dezelfde als bij normale sims) maar de kat bleef wel steeds op dezelfde plek staan. Waarom kunnen sommige dieren zichzelf teleporteren en hoe doe je dat? :D
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Oohjaa, weet iemand of eenhoorns terugkomen? Mijn sim was bevriend geworden met'r maar toen ik hem wilde gaan toevoegen ging ze net weg.. Nu had ik net haar man laten verhuizen omdat er anders geen plek was.. Dus weet iemand of ze terugkomen?
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Afbeelding
Mijn dieren zien er awesome uit hea :thumbsup
Bij alle dieren :cry Wheeee!!! Daar gaat mijn plan om hele dag sims te spelen..
Ik wil Shaorma het paard niet zo zien :(

\/ Hij/zij is meestal bij meertjes ofzo.. Veel suc6 met zoeken ;)

Laatst gewijzigd door Rita op zo 23 okt 2011, 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie