Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

523 berichten • Pagina 5 van 27

marisca87
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
ma 13 sep 2010, 21:12

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

geen fouten helemaal niks alles is mooi en prachtig loopt goed stopt niet geen rare dingen met tafels en stoelen en koken en zitten en ontzichtbare puppies kittens maaaaaar gister 4 uur lang gespeeld kind opgegroeit veulens geboren en opgegroeit me hengst supergoed getraind veel geld verdient ermee en dan foutmelding bij opslaan alles weg! foutmelding 12 wat kan je er aan doen?
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Nee. Ik denk dat het gewoon aan mijn computer ligt, want mijn zusje heeft hetzelfde spel op een andere computer en zij kan wel gewoon dieren met een lekker dikke vacht maken, zonder die gekke randen. Ik vind het echt jammer, mijn dieren zien er nu heel raar uit :(
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Applesky
Snackventer Snackventer
Berichten:
61
Lid geworden op:
ma 22 nov 2010, 15:00

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Dat afsluiten ligt bij mij dus niet aan Beestenbende, geen idee waaraan. Heb Beestenbende eraf gegooit en ik heb huis aangepast, dat deed hij ook, ik wou spelen, poef weg.

Dus mijn broer en ik sturen hem terug (we hadden toch nog niet betaald) en nemen hem maar voor
de Xbox.
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: De Sims 3 Beestenbende: vragen, problemen en bugs

Ik heb als baan Stylist, maar nu heb ik als werk een hond nieuwe gezichtsbeharing geven ... maar als ik op de hond klik of op dat make-over ding, staat die hond er niet tussen dus ik kan hem geen make-over aanbieden. Weet iemand hoe dit moet of is dit gewoon een bug?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie